唉~~
星期三又拉傷右手...
右手又串魚蛋...
上次串完個次都仲未好返...
Miss Wong做咩唔返?
最後一堂P.E.又冇得上
搞到三堂都空堂...
只有訓...
E...唔健全左話陪我腥...
腥左又唔理我...
講起唔健全...
個條仆X...
SwIm完....
有人問起我"你地d女仔返學會唔會打底..."
"會"跟住佢地整我條裙......睇下
我同佢地講話剛剛用左黎做上水"庫"
跟住條仆X!!!
佢諗住用佢部手錶手機....
影我裙底...\
比我下次見到你你死....
係SwImMiNg PoOl到撞到嫻...
比佢見到曬我係SwImMiNg PoOl個到d習慣睇到曬... 哈哈... 係咪好恐怖呢?
小心第三四格有屎呀!
更衣室有人排便呀!
|