好耐都冇寫日記lu!今日心情特別好so梗係要記底佢啦!今日同蚊蚊.aunte,仲有mimi四條女去搵工呀.係米好勁呢?我地四個行左好多間工廠問左好多人請唔請人終於有一間請啦><好開針呀,不過得10蚊一個鍾好少呀,不過都要做因為我好穷冇錢仲欠人好多錢,欠老豆2000蚊,出良第一時間就還錢比佢.今日同阿怡講出良第一時間就係賣野比自己,但果陣時心諗要還錢比老豆點解自己講唔出口呢?唔想比佢再話我偏?或者啦!自己就係咁樣明明知道自己性格就係改唔到,一日一日對自己的憎恨加深,都係唔講自己lu,今日做工係做得好辛苦不過,真係好開心,自己聽日都要加油呀十卜呀豆豆,聽日可以好自豪咁同阿芬講我都搵到野做lu
|