今日又到豆豆姐寫日記ge時間,今日朝早要7點45分返到學校同lili徐報到.又遲左5分鍾比佢講左几句,就返左課室,呢個夏令都要咁早返好痛苦呀想訓耐d都唔得,好過份呀佢其他人遲到就唔洗wo得我同阿魚去同佢報到,今日見到阿蚊好似心情唔好咁見佢堂堂係咁訓就走過同佢講唔好再訓啦你訓左好耐la有時真係覺得自己好八,放學見佢又係咁樣,唉∼都係累得仔ge問題so我都係尋晚3點訓今日6點就起身返到學校仲頭痛,依+先體會到做工ge辛苦,今日去聽左國情,好悶丫,聽到一半就係度釣魚好彩有鈴鈴係度叫醒我,6點返到屋k就打電話去登記lo face啦!點知佢話冇位激死我咁就白白冇左張face好唔弟呀張也最少值50蚊ga!唉∼都係怪自己大頭蝦
|