今日11點幾俾我細佬同家姐嘈醒左!**
佢地一朝早吾知係度嘈咩..慘**
之後牙ma番左黎..細姨黎左..之後我.家姐..細佬開 木台**
牙ma幫細佬..因為細佬係咁輸..我地一路打一路講埋d白痴野..
又話 [臭GAP系],,[大LUN系]..[臭自BUY]..[臭LUN系]...等等等啦..
之後打打下..仲白痴...我地張D牌搭左個A字咁..
到最後.我WIN左24蚊!!*
之後同家姐細佬叫M記食..
之後就玩電腦啦**
10:XXPM..我家姐D FD黎左睇波..
德國VS瑞典**11點幾牙BA去左接牙MA放工..
佢地就作反啦..
哈...包包..家姐..腳子係度嘈**
超爆好笑....
之後牙BA同牙MA番黎..佢地又正番..
不過牙BA同牙MA都知佢地做過D咩啦*哈..
睇玻睇到2點幾...
我就訓左LU.. 好攰呀**
★要放棄也要夠[[勇氣]]吧!!
|