| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 3 月 21 日 星期五 |
 | |
|
2008-03-21  |
|
放假......
無聊......
發呆......
保險..電話費..生日禮物..樣樣都係$$$$
淨返個d點挨到出糧ar???
|
|
刊登時間︰2008-03-23 01:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 17 日 星期一 |
 | |
|
2008-03-17  |
|
做左2日ge啞巴....
食左4,5日白粥...
我今日喉嚨終於都唔痛可以講到嘢la!!
證明我呢幾日努力介口都係冇白費到ga.....
好想快d到4月10日.....
好想快d開始泰國之旅..... |
|
刊登時間︰2008-03-18 12:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 14 日 星期五 |
 | |
|
2008-03-14  |
|
病左2日真係好辛苦ar....
尋日返工都好似好返少少,
點知夜晚返到屋企就開始發燒,
好慘ar!!
不過今朝起身都好返好多la!!
多謝各位朋友仔關心ar!!
但係因為喉嚨病,
所以呢2日咩都唔食得淨係可以食粥,
救命ar!!幾時先好返ar....
不過為左4月可以健健康康咁去泰國,
就算幾難忍我都會忍ga.... |
|
刊登時間︰2008-03-15 01:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 12 日 星期三 |
 | |
|
病了....  |
|
今日返H,
唔知開特價場要返9點,
所以遲左半個鐘!!
返去公司時候都覺得冇咩,
但係搬完嘢之後突然間開始咳,
個頭又暈暈哋,
不過好彩冇好似上次咁樣衰暈低,
只係今日成日個人都"牛牛"哋!!
到差唔多收工就咳得愈黎愈嚴重,
再幫手搬埋特價場D嘢後,
感覺自己好似就黎升仙!!
收工後拿拿林去左睇醫生,
個醫生好Cool,
$190換黎只有4句說話,
"邊度唔舒服?"
"呀!!"
"擰轉身!!"
"出面等攞藥!!"
果然惜字如金......
每次唔開心同病ge時候,
就好想可以好似其他女仔咁有個男朋友挨下!!
哈哈!!但我知自己可以好堅強咁靠自己....
唔可以再因為軟弱而做d令自己後悔ge事...
今晚要乖乖哋早d訓覺la..... |
|
刊登時間︰2008-03-12 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 11 日 星期二 |
 | |
|
2008-03-11  |
|
好開心今日終於可以同Blue出街la.....
哈哈!!搭正12點我就將佢由周公度拯救左出黎!!
之後我、Blue同肥仔就一齊去食壽司!!
有見肥仔咁奈佢唔單止高過我,
仲高過佢家姐tim ar!!
今日係閒日,旺中冇咩人!!
哈哈!!我哋可以輕輕鬆鬆咁shopping la!!
同Blue一齊過去接Yuco收工,
我哋三個好奈都未試過咁齊人la!!
之後我就返左屋企同阿媽食飯la.....
|
|
刊登時間︰2008-03-12 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 34 | »
|