provided by flash-gear.com


                 

        

                                         

              

                                     

                                                                          

 

              

sue0801
暱稱: ~ " ** S u e. . . _ _*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-20
2008-10-24
周杰倫ge親筆簽名ar.....
迪士尼哈囉喂好正ar.....
心力交瘁...
文章分類
全部 (169)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 34
今日人氣: 3
累積人氣: 3446
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
   2006 年 3 月 18 日  星期六 晴天
              

.......      

                                                             

日日都過得好機械化....

       呢兩日真係好唔開心.........

    我開始有d唔知自己想點.....

好似做咩都好唔順利.....

          星期二開始返學la.....

   唔知自己幾時先可以跟住自己ge諗法生活??

 

                                                                                                           

 

 

                                                                                                           你知唔知ar....我對自己真係一d信心都冇......

                                                                                                          真係好怕好怕........

                                                                blue話係我自己亂諗嘢....

                                                                                                                 希望係la........

 

 

   3月18日(星期六)~我同你一齊啱啱好兩個禮拜,唔知你記唔記得呢??

                                         刊登時間2006-03-19 01:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               

 
   2006 年 3 月 17 日  星期五 晴天
              

......      

                                                             

尋晚訓覺訓死左......

好奈未試過訓得咁舒服la........

好想就咁一直訓落去.........

點解我好似做咩都係錯...

做咩都好似會激嬲你???

但我明明就一d都唔想你唔開心......

今日返工都唔知自己做緊咩.....

完全唔知想點咁....3魂唔見左7魄.......

 

放工佢黎左搵我....

見到佢真係好開心....

 

今日返左屋企食飯.....

一陣ar po打黎叫我陪佢食飯.......

返到屋企同阿媽嗌左交.......

我真係好辛苦....

點解無論我做d嘜嘢你都係睇唔順眼???

點解我好似做咩都係錯??

可唔可以唔好逼我跟住你個套方式黎生活???

我真係好辛苦.....

可唔可以聽下我講嘢???

                                                                                                          

 

                                                                                                         我對自己真係愈黎愈冇信心......

                                                                                                          點解我做任何事都得唔到人認同??

                                                                                                          我真係好努力咁做到最好ga la......

                                                                                                          點解就係冇人了解????

                                                                                                          我真係唔想令我身邊ge人傷心同難過.......

                                                                                                          我真係唔知應該點做.......                  

                                         刊登時間2006-03-17 08:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               

 
   2006 年 3 月 15 日  星期三 晴天
              

係咁比人鬧....      

                                                             

今日唔洗返工 ,ar輝唔洗返學........

於是就同blue blue, yuco, 大佬,ar 東個d去唱k.....

好奈冇唱la......超開心....

之後同blue blue去睇戲...

ar輝就同大佬個d去打機.....

我同blue返太古睇......

沿途佢係咁鬧我......

鬧d內容同ar輝鬧我ge冇咩分別.......

好無奈.....

 

同ar blue睇左妖夜尋狼(ll).....

好正...超好睇.....

但睇完出黎我發覺我隻手已經比blue扯斷左~.~

 

blue返屋企....

我過左灣仔搞ar輝同大佬....

又比大佬話.....

內容依然同ar 輝ar blue個d一樣......

嘜我做d嘢真係咁蠢咁白痴咩......

其實我唔係冇主見....

我只係覺得人哋叫到ge我幫到就幫.....

咁都唔啱咩????

 

                                                                                                                        愈來愈愛你...所以愈怕失去你........

                                         刊登時間2006-03-17 08:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               

 
   2006 年 3 月 14 日  星期二 晴天
              

對唔住ar.....      

                                                             

唉....又激嬲佢la.......

我都知你係關心我先話我......

sorry ar....

 

又搞到4點幾先放工.....

結果又係比佢鬧.....

佢落左黎陪我坐左一陣.....

之後就去左食嘢.....

見到個好似比鬼上身ge ar婆.....

哈哈.....好鬼搞笑......

 

                                    

                                         刊登時間2006-03-17 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               

 
   2006 年 3 月 13 日  星期一 晴天
              

比人鬧.....      

                                                             

今日要closing.....

好多嘢要搞.......

最後到到朝早5:30am先返屋企.....

好攰........

 

                               

                                         刊登時間2006-03-17 08:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]