叮叮粥之孤單日記
變病人___}]就黎病到死的人(._.)
suechanscbb
暱稱: 叮
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
肥魚,生日快樂...
練跑日...
四強決賽...
友誼賽...
北上記...
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 41
今日人氣: 5
累積人氣: 849
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
[-'v'-]
沒有努力過既農夫種出黎既果實只會係爛既,反而日日辛辛苦苦去努力耕種既農夫種出黎既果實就會又甜又肥美架喇
2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


又要番學喇... 愉快 分類: 未分類

唉...

又要番學喇...

s0r...

我呢幾日冇打到...

嗱...

2號冇番到學...

3號唔記得打...

4號唔記得打...

5號唔記得打...

都係今日先記得打-V-...

不過...

通常都係唔記得架喇...

派左試卷...

中文56分...

英文48/78分...

數學60分...

通識@3@...

最高分既果一科...

73分...

最高分81分...

攞73分算唔話得架喇...

煲東瓜65分...

科學...

勁多唔合格...

不過...

我都算好彩架喇...

55.5分...

我仲驚死肥佬...

英文分好多既科...

聆聽合格...

默書合格...

偏偏宗教唔合格...

最易唔合格...

冇溫果d科目就合格...

玩野?!

中史未派...

皆因我冇番到學...

岑慧明又放產假...

咁我點攞份卷呢?!






訪客留言 (返回 suechanscbb 的日誌)


pau2719 於 2008-01-18 02:36 PM 發表:
c/\/\哇=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2008-01-26 12:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]