| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
又要番學喇...  |
分類: 未分類 |
唉...
又要番學喇...
s0r...
我呢幾日冇打到...
嗱...
2號冇番到學...
3號唔記得打...
4號唔記得打...
5號唔記得打...
都係今日先記得打-V-...
不過...
通常都係唔記得架喇...
派左試卷...
中文56分...
英文48/78分...
數學60分...
通識@3@...
最高分既果一科...
73分...
最高分81分...
攞73分算唔話得架喇...
煲東瓜65分...
科學...
勁多唔合格...
不過...
我都算好彩架喇...
55.5分...
我仲驚死肥佬...
英文分好多既科...
聆聽合格...
默書合格...
偏偏宗教唔合格...
最易唔合格...
冇溫果d科目就合格...
玩野?!
中史未派...
皆因我冇番到學...
岑慧明又放產假...
咁我點攞份卷呢?!
|
網主回覆
thx~ Posted at 2008-01-26 12:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|