今日hippo生日,但今日比唔到禮物佢..
星期一補返,講sing’happy birthday’
今日如常地精神..今朝早排隊..
唔小心撞到琪心塊面,佢大sing叫佐一sing..
前面同後面既人都望住牙琪心,當時真係非常.i’am so sorry..
我忍唔住笑你..之後唔知上咩堂,無端端同林cc.fiman,琪心地唔知講佐d咩,
之後fiman話同琪心報名參加歌唱比賽,,唱滄海遺珠..琪心我支持你..
lunch,食牙c煮既炒飯?.?多得佢地衝落去su,,如果唔係..
又有排先食得,,仲有一個星期炸,,可以唔洗再咁激動..走去叮飯(好憎)
之後都冇咩特別..放學..chatting佐一陣就走..
返到屋企見仲有時間就做maths..做有5點到,,食野走人..
今日都ok過得好,,返到黎,,玩勁舞..玩佐陣..頭好痛...
|