| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 2008-06-03 |
今日同個新partner part..
真係搞到我躁底/又唔可以話佢..
搞到我對其他partner..發脾氣..
到佐晏就我見到謝霆峰係我地果邊拍戲..
我又咁岩放lunch,..係條橋見到佢..
其實可以雲佢影相/..
但我冇影到..有d後悔...
我要改一改自己d脾氣,,,
仲有..9月要好好咁學好英文...
|
| 刊登時間︰2008-06-03 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 1 日 星期日  |
| 2008-06-01 |
尋日係賴既生日...
要講聲生日快樂!!
我記得拎個禮物嫁...只怪自己冇腦..
去等十憶既時候留佐係佢舖頭><對唔住牙..賴
終於玩到12點走..實在係太攰..加上食得太多野..食滯佐//
夜晚..傻佬黎佐我屋企=] |
| 刊登時間︰2008-06-01 01:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 185 | »
|