琴晚又發惡夢...夢中係話我地全班去miss屋企((唔係一齊去係分開去,唔知邊個miss))
我無記錯既話我同唐係坐巴士第2層前面第一行既位置//岩岩紅燈,巴士就停車...恐怖既事發
生啦--我地見到有個人比車撞到捲佐入車落,流好多血'''果陣我仲周圍問人知唔知係咩人//
唐就話係賴...我本身都信;落車返轉頭睇...真係賴= =果陣仲好多人圍住,之後唔知點解畫面飛
到去唐背住我跑去miss屋企...跑得好快,好似車禁]]跑佐好多好多路,突然有兩位我相識的同
學(唔係今年同班,又見唔到個樣)從後跑上= =,我見唐好支力,所以我落佐黎..我地幾個一齊跑
去miss屋企,跑跑下唔見佐唐,得返3個人跑,跑佐去d山卡啦地方,好黑,好窄...最後行佐條樓梯
就到佐miss屋企....之後....醒佐----
中間cut佐果部分可能比d雨同雷嘈醒佐..因為今朝落好大雨 己家林返起都幾好笑,唔知點
解會發埋d禁既夢,覺得自己好白痴....最勁就係我跑禁耐都唔氣喘,,,簡直無跑過禁**
今日又係o係屋企dum時間,想做econ又無從入手,都做acc又唔識做,想做英文又未buy
本作業...唉,7月仲有2日就完啦....真係快^^^
|