| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 好彩定唔好彩.. |
今日8點8到出門口,諗住9點前返到學校....
點知返到去一入到個大門口,就見到成炸人排佐係到...果陣我冇戴到眼鏡,但我多到牙魚..以為佢地係去邊到,所以冇跟埋其他人排就禁行到去樓梯,格離a班某位女同學同我講咩事,我都唔知就一起去佐排隊....返到個隊到..同唐唐講,先知原來係遲到....禁姐係表示我其實都係遲到,但當時冇人折住我..所以.....不用受罰....唔知係好彩定唔好彩~~~之後上到禮堂,袁sir話有成200個同學遲到.我心諗其實係有202個同學遲到...就咁話佐我地成半個鐘先開始睇問答比賽,整體黎講都幾好睇....我地班拎佐亞軍..hehe..到佐11點半,走得..本身3個人去唱k..但最後得我&唐去唱.....我地好好彩禁拎到間超大既k room(可以容納15-18個人)....但係唱到2點15分就cut佐.好唔夠喉...唉,,,又是一個不知好定唔好既結果~~之後就同唐唐去吉島buy 神奇水monky.....我&唐一人buy佐一盒價值$10既水monky養(係蝦黎),抵唔抵呢??仲buy多一盒黎做咩咩....仲諗住有d養出黎好恐怖既做咩咩tim~~可惜冇....希望可以養到啦~~之後陪唐去佐百佳buy水.....就各自各走lu....返到屋企即刻整個神奇水monky...但原來整完仲要等24小時先可以放d egg..又要等明天先知得唔得= =...之後聽到我細妹話學校打電話黎話我冇返學...我聽完好無奈....不過我都知miss lee無點到我名啦..因為行到條隊到佢已經走佐...算啦..如果追問我都有人證~~好啦今日就打到咁多先..
""one day one apple,keeps doctor away"" ^^
|
| 刊登時間︰2006-07-10 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 185 | »
|