| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
 
|
2006 年 8 月 19 日 星期六
|
|
18/8 
|
早上同小強......美ling打網球^^哈哈........多謝小強教我們啦^^
打完就去美食廣場到食野!!!!哈...........真的飽到嘔呢!!
食完就"陪"小強去買野^^"搞笑............紅色...?橙色!!!
2點就到大元........同珊..粟米..鳳去冰展!!!搭車去太古...............
去到..........嘩....真的好多人呢!!!!之後都冇去到...........係個到行下玩下...睇人流冰咁!!!好快就到5點...................粟米想睇冰展= ="ar鳳要早走!!!
真的.....................算啦!!!下次再來吧^^"
返到大埔....就去了聚寶到打邊爐!!!..............玩多過食!!!哈...真的服左佢地!!
食飽飽之後...........就行左陣...........好快就返屋企了!!!!
我發覺要係呢到打多次日記係好煩既事= ="
SO.............XANGA吧!!!
http://www.xanga.com/TSANG_429
|
| 刊登時間︰2006-08-19 12:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 135 | »
|