聽日有班際排球比賽..*
--------------------------------------
今朝8點幾就走左身..*
今朝同蓮去左彩園ok等人..*
我地一齊去打排球..*
今日有我.蓮.粉.2玲.雯.古.呆.呆女.揚.晞.聰.星.昭..*
我地去左紅埸打..*
haha!!!
打到隻手瘀左..*
我地打到4點幾就走lu..*
之後去到華明就同妹.昭.雯落左街打排球..*
之後就送佢地搭車..*
我就返屋企lu..*
返到屋企覺得成身都好攰..*
特別係對腳..*