suenmui
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
suenmui
暱稱: suenmui
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新日誌
•
^^為你而打
•
不想這樣
•
多謝你..
•
無野做
•
* ** 小心讀每一個,再...
日誌分類
•
全部
(69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌搜尋
網上日誌
會員
搜 尋
2005 年 10 月 1 日 星期六
旺角+屯門
今日係星期6+公眾假期(國慶)
今日約左亞雯同布甸出旺角唱k..*
點知出到去冇哂k lunch..*
想唱.但係又要等啵..*
之後我地就去左食野..*
食完就去影相相..*
之後亞雯想去禁$$..*
但係又唔知邊到有..*
之後我打比姐姐..*
佢話瓊華對面有..*
我地只好自己搵..*
行行下見到有間Neway..*
之後入左去唱
..*
我地唱到7點到就走lu..*
之後昭同豪黎左..*
冇幾耐豪自己走先..*
我地行多冇幾耐就走lu..*
之後搭火車既時候打比姐姐..*
佢問我去唔去打保齡球..*
本來我唔去架..*
但係某d原因我又去左lu..*
佢地係上水等我..*
之後就去屯門打..*
我地有5個人..*
$200 2個中..*
好好玩..*
我都係第一次玩..*
之後我地打到12:26分就走lu..*
冇哂車..*
我地只好搭小巴去落馬洲再轉通宵巴士返上水之後再轉的士返粉嶺..*
搞左咁耐返到屋企差唔多3點..*
好眼訓..*
訓覺
..*
刊登時間︰2005-10-02 04:25 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
»