※゚・:,。*:..。o○☆ 雪 ゚・*:.。. .。.:*SnOW
♪:*______:・・淚水總是。o○像湶水.。一樣. .。▁▃▅▆゚・不段地♂゚・:,。゚・:,。☆・:,。湧出來 :*:・♪
suet005
暱稱: 雪
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-18
2009-09-10
2009-08-17
2009-08-16
2009-08-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


2008-10-07 分類: 未分類

由於

本BLOG咁受大家啲喜愛

而且

你地又咁仲意黎我個BLOG

咁想我打BLOG

經过我啲深思熟累........

好LA

我就好委屈咁打一篇LA

-------------------------------------------------------------------

今日係9月初9重陽節

唔洗返學

我THINK你地MAYBE訓到好硬

但係我今朝7点半就起咗身LA

我地以前每次重陽節

都會去行山

行到最高

但係今年

我阿爸唔去

我阿姐.阿哥...係到訓

都未起身

....SO

我都唔知去唔去好

我係到THINK左好耐

7:40...........THINK

7:50.....................THINK

我阿爸話登高會成績好..点好呢????????

7:55.....................THINK

8:00.....................THINK

8:15...................................THINK

最後為左我啲成績

我都係決定去(好迷信)

雖然自己一個人

不过算LA

我都唔係第一次自己行山

而且行到最高

我8:30出門

我行左好耐

好累

好辛苦

終於到左山頂

我好累

坐左係到好涼的風吹黎...

正AR

坐左半個鐘到

我就走LU

落山唔洗半個鐘

但係上山就要一個幾個鐘........

 

 

 






訪客留言 (返回 suet005 的日誌)


lamchoyi2005 於 2008-10-16 08:07 PM 發表:
自己一個行山好自由
I LIKE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



polly0902 於 2008-10-10 09:40 PM 發表:
我未去過登高,but ithink it is 辛苦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sheklokki 於 2008-10-07 03:51 PM 發表:
C*M
你終於打BLOG啦,,GD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LLC20082D11 於 2008-10-07 10:21 AM 發表:
cOmMeNt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]