| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 2008-06-03 |
分類: 未分類 |
今日
kathy冇番
上堂好悶
都唔知佢係咪真係
病咗= ="
唉!!!!!!
有冇搞錯
今日下就
我仲以為
kathy都係沖麵
so
我今日bring咗杯麵黎
食
慘
慘
慘!TT
好彩
YAN陪我去沖麵
BUT
我地等咗
差唔多6個字
先有水
仲衰啲就係
學生會果個人
只係幫我沖咗半碗
啲水
真係好無奈AR
==''
當我上到4樓
個課室卑人鎖咗
SO
我同YAN只好係走廊
到食
杯麵
LUCKLY
阿叔
开課室
卑我地入去EAT
GOOD
呵呵
唔企係到食
放學
我同咗LAM.C&YAN
去温書
BUT
我地多數
有4分之3
啲時間都係
係到傾計
我真係好HAPPY
我好耐冇
同人傾咗咁耐
LA
真係好HAPPY
|
|
|
咁就你好la 就因為呢日 等咗咁耐 so 我唔會再去沖麵 ...
|
|
|
哈哈^^我同馬豪揚係第一個,唔洗等XDcm= ="
|
網主回覆
咁就你好la
就因為呢日
等咗咁耐
so
我唔會再去沖麵
... Posted at 2008-06-05 12:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|