※゚・:,。*:..。o○☆ 雪 ゚・*:.。. .。.:*SnOW
♪:*______:・・淚水總是。o○像湶水.。一樣. .。▁▃▅▆゚・不段地♂゚・:,。゚・:,。☆・:,。湧出來 :*:・♪
suet005
暱稱: 雪
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-18
2009-09-10
2009-08-17
2009-08-16
2009-08-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 3 日  星期二   晴天


2008-06-03 分類: 未分類

今日

kathy冇番

上堂好悶

都唔知佢係咪真係

病咗= ="

唉!!!!!!

有冇搞錯

今日下就

我仲以為

kathy都係沖麵

so

我今日bring咗杯麵黎

慘!TT

好彩

YAN陪我去沖麵

BUT

我地等咗

差唔多6個字

先有水

仲衰啲就係

學生會果個人

只係幫我沖咗半碗

啲水

真係好無奈AR

==''

當我上到4樓

個課室卑人鎖咗

SO

我同YAN只好係走廊

到食

杯麵

LUCKLY

阿叔

开課室

卑我地入去EAT

GOOD

呵呵

唔企係到食

放學

我同咗LAM.C&YAN

去温書

BUT

我地多數

有4分之3

啲時間都係

係到傾計

我真係好HAPPY

我好耐冇

同人傾咗咁耐

LA

真係好HAPPY






訪客留言 (返回 suet005 的日誌)


suet005 於 2008-06-05 12:35 AM 發表:
咁就你好la
就因為呢日
等咗咁耐
so
我唔會再去沖麵
...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a94224825 於 2008-06-03 10:48 PM 發表:
哈哈^^我同馬豪揚係第一個,唔洗等XDcm= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁就你好la
就因為呢日
等咗咁耐
so
我唔會再去沖麵
...
Posted at 2008-06-05 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]