※゚・:,。*:..。o○☆ 雪 ゚・*:.。. .。.:*SnOW
♪:*______:・・淚水總是。o○像湶水.。一樣. .。▁▃▅▆゚・不段地♂゚・:,。゚・:,。☆・:,。湧出來 :*:・♪
suet005
暱稱: 雪
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-18
2009-09-10
2009-08-17
2009-08-16
2009-08-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 14 日  星期六   晴天


2008-06-14 分類: 未分類

今日

我去咗做義工

係去同d

智障人士一齊玩

今日

我下就1:00pm

就約咗阿suet.同阿mo

一齊去青協

去到果到

就再等林祖怡

then

我地

就係青協到等齊人

就搭車

去翠林

當我地去到果間中心

一入到去

就有一個學員(智障人士)

不斷同我地

SAY

"HELLO"

好搞笑

T"HEN

我地就入咗

去到啲飯堂

等我地PUT好D野

之後

果D人就入來

 佢地超活潑

THAN

有一個叫

何福來

佢應該都40歲到

佢同我一齊

玩啲

玩啲期間..............]

最後

我地大約

5:00PM就走

返到去

就同佐佢地

一齊去青協

温書

到到8:30PM到

我地就返家

返家啲期間

經过

屈XX

入咗去SEE野

見到我等咗咁啲

朱古力減價

BUT

我近來已經BUY

咗好多野

SO

好SAD咁走咗

BUT

阿雪有BUY到

THEN

就返家路

我要SLEEP

LA

886






訪客留言 (返回 suet005 的日誌)


a94224825 於 2008-06-16 09:16 PM 發表:
做義工....怕= =做過一次之後畢生難忘= =cm= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係
我覺得做
義工
好好玩
><..          ^^
Posted at 2008-06-17 08:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AngelaC 於 2008-06-16 06:22 PM 發表:
我想去孤兒院做義工牙....
又可以同小朋友玩..
又可以令佢地開心!!
不如..
你問下青協果個人牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想ar
我都問过果D人
果個人話去孤兒院做義工
只得好少
而且
好似要18歲或以上
 
不过楊生(青協啲一個社工)
佢話
遲D可能
可以去探D被人遺棄的小動物
同佢地玩
係咪好正呢
 
不过唔知得唔得><
Posted at 2008-06-16 08:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandy0628 於 2008-06-16 10:39 AM 發表:
No.1cM
你係唔係打錯左個"Hello"牙(Holle?)
哈哈哈!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你家吓好勁AR?
><
 
Posted at 2008-06-16 03:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]