※゚・:,。*:..。o○☆ 雪 ゚・*:.。. .。.:*SnOW
♪:*______:・・淚水總是。o○像湶水.。一樣. .。▁▃▅▆゚・不段地♂゚・:,。゚・:,。☆・:,。湧出來 :*:・♪
suet005
暱稱: 雪
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-02-18
2009-09-10
2009-08-17
2009-08-16
2009-08-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


2008-07-08 分類: 未分類

 今日

我唔洗返學

有D悶.....

下就

係屋企打麻雀

一開始係WIN

但係後尾

我不斷""书""""

TT好慘AR

最後我""书"到唔想再PLAY

then

傾電話

突然好想整壽司

so

同mo同suet

去buy材料

then

去我家整壽司

好好味ar

我食到好飽

^^






訪客留言 (返回 suet005 的日誌)


suetcindy 於 2008-07-15 11:23 AM 發表:
d壽司真係好好味!!!
不如下次整多次~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好哇
 
我都想ar
Posted at 2008-07-15 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



polly0902 於 2008-07-14 10:47 PM 發表:
我想食
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
 
Posted at 2008-07-15 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan_tsangyy 於 2008-07-13 11:59 PM 發表:
HappY BirthdaY To YoU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx~
Posted at 2008-07-15 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a94224825 於 2008-07-09 09:17 PM 發表:
你識...打麻雀?=0=cm....= =""""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係ar
  
我識打麻雀
  
仲成日打麻雀
  
^^
Posted at 2008-07-10 10:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]