| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 29 日 星期二  | |
|
同牙媽嘈*唔開心 |
今朝六點半比人叫起身返學
好眼訓*唔肯起身
見到個鐘6點9*就起身沖涼‥洗頭
搭到成搭4先出門口
好彩趕得到班車[[唔洗遲到]]
今日係 Day 5
頭兩堂係ChiN[[好彩‥係Miss黎之前做晒功課]]
小息果陣…係度做MathS工作紙[[未做晒]]
兩堂MathS[[佢冇睇我份MathS工作紙‥過到骨]]呵呵,,睡魔搵我傾計[[訓左]]
RS[[睇一個自閉ge小朋友''佢好鬼屎勁‥未學過ge日文都識]]
今日食左個三文治同飲左包朱奶當LuncH
食完就係度練笛
MusiC[[好彩係男仔最尾同女仔最尾果個考先]]
兩堂EnG[[要默書]]
之後又買左個"香辣牛肉味"ge合味道杯麵食
食飽飽*又打左陣排球
之後搭馬鐵去[[新廣城]]
去左圖書館[[搵書同幫牙爸拎書]]
搞到7點先返到look企*比人閙左一餐
牙媽話我冇同佢講去圖書館 bo **我明明講左比佢聽
之後就同佢係度嘈啦
勁唔開心**
|
|
| 刊登時間︰2005-12-01 02:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|