cursorshelp
   2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


2A活動之踩單車

依篇QZ係16號打既

不過補番琴日個篇先

 

6點起身睇電視睇到7點

8點打俾BEL

我打左2次唔聽

SIMBA打一次就聽-,-

真係重色輕友丫...

9點出門口

去到M記等左陣

就出發啦

有 我 HENRY BEL SIMBA NTC OMEGA 敏姐 KENNETH ANSON GABRIEL MING 浩浩

總共12個人

由荃灣出發Xdd

首先由荃灣搭太子

太子搭去九龍塘

九龍塘搭去大圍

大圍再搭去大水坑

唔算太耐

去到有D迷失-,-

行左一陣終於見到個單車公園啦

有10蚊車同15蚊車

15蚊好踩D就15蚊啦

然後簡車

以為自己要一陣先踩得到

點知一踩就踩到啦!!

我成功啦T3T

{讚我啦}

唔知點解個個都話我踩單車都似小朋友...

係公園踩左幾個圈就出發

踩左一陣落大雨-,-

跟住一路係咁踩踩去天橋避雨

成身濕哂

個頭好似岩岩洗完頭咁...

係個到等敏姐

不過佢唔識踩

到左之後停雨啦

我地繼續行程

一路踩發現唔多對路

跟住番番去原地-,-

姐係單車公園

休息一陣

買左好多支好多支水

用2架單車去換架隻人單車

諗住俾敏姐踩

不過敏姐未到

我地就係到踩Xdd

我坐係後面

超爽

不過NTC話好攰-,-

SIMBA尼到又唔多踩到

敏姐到個時又唔想踩雙人車

所以就換番2單車Xdd

就向另外一個方向繼續

一路踩一路踩

踩左去沙田LU

唔見左GABRIEL同浩浩仲有敏姐-,-

去左禾X

跟住大家肚餓同攰

就一半去食野一半睇車

我 NTC ANSON留係個到睇車

SIMBA同BEL去左搵敏姐

其他人就上左商場

睇車既同時好哂又好熱-,-

成塊面紅哂= =

坐左係路邊開遮

用手機聽歌

仲要唱個隻Xdd

勁似賣藝

等左好一段時間去左商場個一半人番尼

到我地去食野啦

去左美心

個炸籃餐食左2次依然覺得好抵xDD

食完之後去沙田市中心搵GABRIEL佢地

等左勁耐囉咩事-,-

搵番之後就去搵埋BEL佢地

搵番佢地個時時候都唔多早,,,

就番番去

途中係咁停

HEA左好耐

兜尼兜去Xdd

所以番去用左唔少時間

其中既事太多太亂所以唔多講Xdd

番到單車公園個時都5點幾LU

仲要等敏姐

番去個時我發現自己唔多妥-,-

係咁打黑嚏

用左3包紙巾...

所以食左粒藥頂住下

過左一陣好冇乜事

不過好眼訓-,-

等左好耐

依段時間

兜左好多個圈

終於見到敏姐

成班人尖叫拍手掌

因為敏姐識踩啦!!!!!!!!!!!!!!!!

超HIGH Xdd

快樂既時光係快D架啦

還哂車就搭番番荃灣

回程既時候我訓左好耐-,-

應該係粒藥既關係

番到荃灣一玫決定去PIZZA HUT食

8條友係個到勁X

{唔識形容}

叫左$374既野食

最唔抵都個係渣可樂-,-

每人60

都唔錯

之後行左陣消化一下就番屋企LU

上左小巴之後

個司機話石圍角個邊撞車

所以分2架

一架直上象山

一架經石圍角

仲想睇下撞成點...

番到去睇新聞

真係撞得幾勁禾-,-

沖完涼上陣網就訓

真係好攰

不過真係好好好好好好好好好玩=)))))))))))))))))))

 

P.S. 相係面書同班壇

發表時間:2009-07-16 08:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK

Let this be my last word that I trust thy LOVE.



   2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


forever 2A
分類: 校園點滴

F.2完左

雖然今年冇上年咁唔捨得

但係依然都唔捨得2A

 

2A D人唔係個個都咁熟

只係得某部分人熟=)

但係我發現

2A係好團結架

綜藝表演一事已經表現哂出尼

雖然最終取消左

但係都好難忘=)

最唔捨得既都係老師LU

特別係我最愛既MS程

今年又搞到MISS喊

真係好對唔住=(

餐飯因為H1N1而搞唔成

因為F.3個時有幸可以搞番

 

2A有自己既論壇

有時老師都會上

大大小小既活動都會放上去

唔該敏姐幫我地打功課Xdd

HENRY搞壇搞得好好=)

 

好吧

一個一個講下2A

n0.1 陳嘉妍 {曾經坐過我隔離,不過唔多熟Xdd}

n0.2 陳敏妍 {唔熟}

n0.3 張思敏 {我地偉大既敏姐Xdd}

n0.4 周芷珊 {幾好人架佢, 係串d姐Xdd}

n0.5 何鈺萍 {有時都怕左佢-,-}

n0.6 簡慧琛 {曾經坐過我隔離既EX.MONITRESS  佢怕左我Xdd}

n0.7 黎欣諾 {BABY坐過我隔離 MONITRESS 對我既攻勢已經麻木Xdd 好愛佢}

n0.8 劉雪溋 {變態-,-}

n0.9 梁彩恩 {唔多熟}

n0.10 梁雁敏 {同上}

n0.11 巫文玲 {佢俾我既印象唔多好}

n0.12 吳嘉希 {=)}

n0.13 鄞家慧 {上年1A 好好人}

n0.14 彭嘉欣 {曾經坐我隔離}

n0.15 宋芷欣 {有時都驚佢-,-}

n0.16 戴燕清 {好大個口Xdd}

n0.17 謝曉昕 {平時都有傾計}

n0.18 黃芷晴 {唔多熟}

n0.19 翁樂秀 {上年2A 好愛佢 不過佢唔多愛我Xdd}

n0.20 陳俊偉 {無人能及既陳俊偉Xdd}

n0.21 蔡俊義 {JOEL=串咀的,抵死的-,-}

n0.22 鍾子浚 {M....}

n0.23 方銘浚 {有時真係唔知佢想點-,-}

n0.24 鳳嘉杰 {混帳??!!}

n0.25 馮廣恆 {HENRY 班壇管理員 好肥Xdd}

n0.26 林浩明 {有D情緒化 對老師態度好差}

n0.27 雷少烽 {蒙古人?!}

n0.28 梁建彰 {幾好人架 懶讀書 公喜你升到班}

n0.29 李俊傑 {-,-}

n0.30 廖曉東 {東兒 東兒 東兒 東兒小寶貝}

n0.31 廖皓賢 {有時黑我憎姐Xd}

n0.32 魏守敏 {唔好再俾人爆頭啦...}

n0.33 史勝義 {佢係一個謎 下學期先識佢 幾好人}

n0.34 丁君銳 {佢係一個人才}

n0.35 謝沅昌 {好幾次都坐我後面 好玩得Xdd}

n0.36 黃琛壑 {下年同唔到simba一班 同佢玩得好癲}

n0.37 黃緯亮 {同RAYMOND坐好好玩Xdd}

n0.38 楊致峰 {唔多熟.__.}

 

今年F.2過得好快

識多左其他班既人=)

下年同唔到BABY一班

SO SAD

不過應該見得番2A D人掛.__.

發表時間:2009-07-14 03:29 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK

Let this be my last word that I trust thy LOVE.



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.
I'm dying...
寂寞
虛偽
面書
Lau Suet Ying

文章分類
全部 (604)
1o0問 (3)
校園點滴 (106)
特別日子=] (28)
雪子有野講 (99)
雪子的假期 (43)
雪子愛寶貝們 (42)
愛上你 (210)
未分類 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
My XanGa =]
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 771
今日人氣: 2
累積人氣: 16687