F.2完左
雖然今年冇上年咁唔捨得
但係依然都唔捨得2A
2A D人唔係個個都咁熟
只係得某部分人熟=)
但係我發現
2A係好團結架
綜藝表演一事已經表現哂出尼
雖然最終取消左
但係都好難忘=)
最唔捨得既都係老師LU
特別係我最愛既MS程
今年又搞到MISS喊
真係好對唔住=(
餐飯因為H1N1而搞唔成
因為F.3個時有幸可以搞番
2A有自己既論壇
有時老師都會上
大大小小既活動都會放上去
啊
唔該敏姐幫我地打功課Xdd
HENRY搞壇搞得好好=)
好吧
一個一個講下2A
n0.1 陳嘉妍 {曾經坐過我隔離,不過唔多熟Xdd}
n0.2 陳敏妍 {唔熟}
n0.3 張思敏 {我地偉大既敏姐Xdd}
n0.4 周芷珊 {幾好人架佢, 係串d姐Xdd}
n0.5 何鈺萍 {有時都怕左佢-,-}
n0.6 簡慧琛 {曾經坐過我隔離既EX.MONITRESS 佢怕左我Xdd}
n0.7 黎欣諾 {BABY坐過我隔離 MONITRESS 對我既攻勢已經麻木Xdd 好愛佢}
n0.8 劉雪溋 {變態-,-}
n0.9 梁彩恩 {唔多熟}
n0.10 梁雁敏 {同上}
n0.11 巫文玲 {佢俾我既印象唔多好}
n0.12 吳嘉希 {=)}
n0.13 鄞家慧 {上年1A 好好人}
n0.14 彭嘉欣 {曾經坐我隔離}
n0.15 宋芷欣 {有時都驚佢-,-}
n0.16 戴燕清 {好大個口Xdd}
n0.17 謝曉昕 {平時都有傾計}
n0.18 黃芷晴 {唔多熟}
n0.19 翁樂秀 {上年2A 好愛佢 不過佢唔多愛我Xdd}
n0.20 陳俊偉 {無人能及既陳俊偉Xdd}
n0.21 蔡俊義 {JOEL=串咀的,抵死的-,-}
n0.22 鍾子浚 {M....}
n0.23 方銘浚 {有時真係唔知佢想點-,-}
n0.24 鳳嘉杰 {混帳??!!}
n0.25 馮廣恆 {HENRY 班壇管理員 好肥Xdd}
n0.26 林浩明 {有D情緒化 對老師態度好差}
n0.27 雷少烽 {蒙古人?!}
n0.28 梁建彰 {幾好人架 懶讀書 公喜你升到班}
n0.29 李俊傑 {-,-}
n0.30 廖曉東 {東兒 東兒 東兒 東兒小寶貝}
n0.31 廖皓賢 {有時黑我憎姐Xd}
n0.32 魏守敏 {唔好再俾人爆頭啦...}
n0.33 史勝義 {佢係一個謎 下學期先識佢 幾好人}
n0.34 丁君銳 {佢係一個人才}
n0.35 謝沅昌 {好幾次都坐我後面 好玩得Xdd}
n0.36 黃琛壑 {下年同唔到simba一班 同佢玩得好癲}
n0.37 黃緯亮 {同RAYMOND坐好好玩Xdd}
n0.38 楊致峰 {唔多熟.__.}
今年F.2過得好快
識多左其他班既人=)
下年同唔到BABY一班
SO SAD
不過應該見得番2A D人掛.__.