|
囍 大 碟 的 一 天 |
|
FRIDAY::
BECOME SCHOOL'S DAY VERY SOON...
DON'T BE GOOD AGAIN*
今曰::
都係係屋企呆...
訓到十一點半起左~*
算勁啦...
冇較鬧鐘的醒::
很叻女XP...
想 著 買 一 張 大 碟 >3<"
我 的 偶 像 來 喔 ~*
大 碟 名 ::
Stephilosophy
還 不 是 鄧 麗 欣 嗎 ?
囍 喔 >3<"
送 下 大 圖 一 張 ::

算了吧::
看著很貴T^T
那要說*
閉~*
|
|
|
Let this be my last word that I trust thy LOVE.
|
開「功」的 一 天 |
|
星期三::
HARD-WORKING ~*
BE A GOOD STUDENT...
@V@"
今日離奇地早左起身::
十二點半-V-"
算早嫁啦~*
一起身::
就上MSN...
傅同施反左呀>^<"
快啲好番啦~*
然後打左一陣機...
就有人問我EPA功課::
跟住我發現*
過左咁耐我都冇掂過啲功課 \ ( - _ - \ )
係時候努力啦~*
PS::
雞翼...
又話琴日十點半掂啲功課::
點知今日都冇掂*
GO TO EAT....
吼.\/.
囧::
望到一堆堆功課...
仲有可惡MISS YU的厚厚功課*
仲有MR. IP既聖誕禮物::
[ 功 課 一 大 張 ]
真係訓唒教...
不過我要努力::
I CAN BE THE BEST~*
做做做::
做死人啦>^<"
加油~* [ 普 通 話 說 的 ]
傷風了::
一打打人傷風...
成為其中之一*
黑超~!!!
好了::
[ 流 鼻 水 中 ] [ 汗 ]
閉....黑超...閉閉~* |
|
|
Let this be my last word that I trust thy LOVE.
« | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | ... | 302 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|