| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|



 |
 |
|
last day la~ **//
金日約咗呇a去咗燒野食~
好早就出咗門口la~( because 要去搵爐)
跟住就塔車la~塔la~洛車果陣唔見咗個銀包ar~
慘.........>~< 冇曬d $$ la.................嗚.....
唉...........
跟住唔理la~
去咗搵爐~點知冇爐~
跟住就行咗去3聖搵la~3聖都有好多人~但係好多都係燒下午既~
我地就跟巠地d爐~
跟住去咗買野飲la~
返黎就係度玩la~玩數字球~跟住打咗好耐波~
玩到差唔多(5點幾6點)就返去搵返個爐~
跟住就去咗買野食~
整咗一輪就開始燒la~
我地d女仔燒完就係張台度玩殺人+"平拍"~
跟住等呇a燒完就出咗去沙灘玩~
我地係度玩殺人ar~玩到12點~(玩到唔記得倒數)
跟住右玩"糖痴豆"玩咗一陣~右玩數字球~
(次次都係果個人輸~我都覺得呇n慘~)
跟住右玩過殺人~唉.........
我玩咗咁耐都未做過"殺手"~
唔制ar~ >o<
跟住玩多陣就走la~
返到屋企都2點幾la~沖涼之後就訓la~



|
|
刊登時間︰2006-01-01 12:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |








« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 91 | »
|