| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|



 |
 |
|
金日當早~我唔想遲到~so 早咗出門口~
哈哈!!點知我係第一個返到去ar~ happy ^^呵呵~
唔洗比人話la~但係返黎果時見到個 b head ~
佢話"咁早ar~"....好無奈~不過算la~
開完會~諗住去當值la~
見到比人調咗~金日當正1~
咁就去當la~
跟住同我當果個人同我講野~咁我答佢~
點知比miss 吳見到~(佢金日返咗la.......)
佢望住我........=.=
都知會比人話嫁la~返到課室~
佢冇咩點話我.......
****************************************************
跟住就上堂la~
金日好醒ar~唔累la~
我都唔知why ar~
haha~但係都好既~^^
小息去搵miss 高~同佢講咗~佢好似好開心咁~
跟住上咗2堂英文~
lunch好快咁食咗d野~跟住就去練英詩~
miss la日冇話我d音la~haha~^^
係我讀緊果時~佢地係度偷望我~
我唔知點好~比人見到好xxx 嫁咩.....><
跟住佢地走咗~
跟住果3堂都冇咩野~
***************************************
放學去搵miss 高~
等咗佢好耐~=.=.............
跟住佢教我d野~跟住就走la................
同亭去買d 野~
and then 返屋企~!!!!



|
|
刊登時間︰2005-11-25 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |








« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|