MOOD事MOOD事?!
{年初2 }
系海濱行番出黎個陣契哥打比我叫我去陪佢 咁就過左去富善搵佢LA``點知佢同佢個 FD 系度幫人睇金魚檔*陪佢坐系度傾左陣就有個 人走過黎左封利是我=\/=O哂嘴``陪佢坐到 5點幾我就跟AR哥同家姐去左AR哥屋企訓LA 本身諗住9點起身番去搵契哥GE``不過起唔 到身 3點幾出街出到6點幾就去番富善搵契 哥LA*同佢傾計玩到9點幾佢地就送我去搭車 P.S::撈金魚好好玩AR>\/<*死人陳俊謙叫佢 整個氫氣球比我又話無.\/. 番到屋企無比人鬧``嘿嘿......."xDDD
系海濱行番出黎個陣契哥打比我叫我去陪佢
咁就過左去富善搵佢LA``點知佢同佢個 FD
系度幫人睇金魚檔*陪佢坐系度傾左陣就有個
人走過黎左封利是我=\/=O哂嘴``陪佢坐到
5點幾我就跟AR哥同家姐去左AR哥屋企訓LA
本身諗住9點起身番去搵契哥GE``不過起唔
到身 3點幾出街出到6點幾就去番富善搵契
哥LA*同佢傾計玩到9點幾佢地就送我去搭車
P.S::撈金魚好好玩AR>\/<*死人陳俊謙叫佢 整個氫氣球比我又話無.\/.
番到屋企無比人鬧``嘿嘿......."xDDD