今日番學LA``有D特殊學校GE人黎我地學校做交流生LA``
黎44,55日度LA``之後就調位LA``我坐左後11行LA``即系
最後面個行LA>\/<*慧庭無番!!!正AR>\/<*我地系度傾計同
玩LA``扮討論MATH超好笑AR``HEE HEE*D時間好快過左``
MATH好鬼眼訓``ENG好正AR....睇〝衰鬼上帝〞LA``GOOD
LUNCH玩吓笑下咁LA``通識11上堂就訓左覺覺LU``訓到重
差15分鐘先落堂個時就起左身LA*HAHA``其間自己都醒左
幾次GA.....有幾次系比佢地整醒GE>/\<*放學之後就番劇社LA
超炆LO比部衣車搞到.\/.!!!狂斷線WO*我同欣炆到狂爆粗LO
=\/="到5點到我地由禮堂隔離條樓梯偷左*]]HAHA.....成功左
BO我地``之後去左街市BUY珍寶珠比佢*THEN同欣分開左LA``
佢去左FIVE PEOPLE*我去左K.FAI屋企拎番條鎖匙LA.....佢地
就系度玩*]]我就同K.FAI個妹D FD傾計LA!!!1咁5點幾佢地就
落左球場LA*我就同佢妹AND佢妹D FD汁番乾淨間屋LA``我就
汁佢間房LO*]]都幾整齊GE汁到張床``但真系淨系佢張床乾淨LO
=\/=之後佢地傾計LA``6點就落球場LA WAIT欣LA*陪佢BUY公
仔WO``去緊ELLA個陣撞到我MAMI WO T/\T"超ON9>\/<同MAMI
買完野食就歸家LA``好眼訓AR*又要狂咳WO>\/<*好辛苦AR!!!
