MOOD事MOOD事?!
{喊XCRY.... }
琴晚明珠台做左套野叫[[10.5]]....講地震的 有111系講111對父女去露營``但遇到地震諗住走 跟住渣車去到D流沙上面....之後架車不停向下沉 個老豆系咁幫個女走出架車*跟住老豆走唔切 跟埋架車系D沙下面``之後個女勁驚系咁大叫 [[嗲D!!!你系邊AR???]]跟住又系咁砵D沙 好彩最後老豆都出到黎``同個女即跑走LO.... 我最記得依段=\/=*因為我睇到勁喊LO" 跟住臨訓個時又睇小說LA[[請抱緊我至天長地久]] 之前睇完GA LA*不過又睇多次個ENDING個度LO`` 點知又喊=\/=*好眼淺LO依排>/\<* 第朝11點幾起左身....諗住玩電腦GA MA!!! 點知上唔到網WO*激到我死....咁咪唯有聽歌LO`` 之後咪又喊過LO=\/=*.....都唔知做乜鬼`` 比我搞左5粒鐘...=0="終於令到佢上到網LU]]]
琴晚明珠台做左套野叫[[10.5]]....講地震的
有111系講111對父女去露營``但遇到地震諗住走
跟住渣車去到D流沙上面....之後架車不停向下沉
個老豆系咁幫個女走出架車*跟住老豆走唔切
跟埋架車系D沙下面``之後個女勁驚系咁大叫
[[嗲D!!!你系邊AR???]]跟住又系咁砵D沙
好彩最後老豆都出到黎``同個女即跑走LO....
我最記得依段=\/=*因為我睇到勁喊LO"
跟住臨訓個時又睇小說LA[[請抱緊我至天長地久]]
之前睇完GA LA*不過又睇多次個ENDING個度LO``
點知又喊=\/=*好眼淺LO依排>/\<*
第朝11點幾起左身....諗住玩電腦GA MA!!!
點知上唔到網WO*激到我死....咁咪唯有聽歌LO``
之後咪又喊過LO=\/=*.....都唔知做乜鬼``
比我搞左5粒鐘...=0="終於令到佢上到網LU]]]