|
{無聊的1DAY`` }
今日番到學校同羅文,,,,珠珠傾計個陣見到珠珠枝筆勁得意>/\<*
枝筆個頂頂係架擦得出黎GE車仔黎架``勁得意牙>/\<*
跟住我就擦左出黎勁玩LO=\/=*成日低能婆咁]]HEHE......
LUNCH個陣超好笑``誠實大膽=\/=*我2次都係大膽``
第1次就係要搵1個男仔問佢個內膽乜色,,,,我問左鮑魚]]
第2次就係係2A搵個男仔攬住20秒\\\搵左波波奶...
跟住打鐘就無得玩LU=\/=*笑到勁辛苦LO係!!``
通識個堂爆悶,,,,半班訓哂咁濟**我係咁比彭彭拍醒LO``正1屎忽鬼.\/.!!
放學補測///去左青公搵牙鹿佢地--又同牙鹿傾左個佢地成班都知GE祕密=\/=*
依架都唔知叫唔叫祕密LU=\/\/=*HAHA``因為牙鹿佢地成班都知,,,,
跟住同牙珊1齊食左飛煙**又比鹿鹿同CC話LU>/\<*唔比食LU又\\\
之後牙欣黎到就走LA[[我地跨欄過=\/=*勁好玩 [[下次都要><]]``!!
跟住過左大元1陣,,,,跟住見到嘉暉著左我送比佢個件衫]]KAKA
都著都OK GE*起碼唔會好怪牙MA!!KAKA///,,,,跟住就番家了]]]
|