| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| ♥n0.2 DaY<3` |
分類: ♥日記手札 |
唉...今日要返去補習``
仲有30%左右既功課未做...`
家陣唯有期望佢提早放暑假<3`
_______________見到分隔線仲唔彈開♥
月月呀月月,,好想同你去睇冰河呀`
_______________見到分隔線仲唔彈開♥
家陣好悶呀........``
又冇好online game打,,
又冇好動漫睇,,
剩得既得返一大堆功課.v.
煩死啦!!
_______________見到分隔線仲唔彈開♥
真係寧願唔停課,,
我寧願聽日考試,,
跟住玩十幾日試後,,
跟住放暑假仲好``
(如果家陣唔提早放暑假既話``)
_______________見到分隔線仲唔彈開♥
其實咁樣黑白色都好,,
我反而驚有背景果陣會睇唔清楚d字``
|
| ♥n0.1 DaY<3` |
分類: ♥日記手札 |
新開張-v-成日想開個Qooza.下一步要開Xanga<3` _______________見到分隔線仲唔彈開♥ 柔|3abY,,你竟然未睇過漫畫0口0?! 咁又系,,算拉,, 你坦坦白白點都好過熟蝦小姐,, 明明唔係宅女又要扮,,睇既動漫10套都唔夠. _______________見到分隔線仲唔彈開♥ 版型未整好,, 暫時用住黑白色先拉-________- _______________見到分隔線仲唔彈開&hearts......
(閱讀全文) |
|