2005 年 8 月 24 日 星期三 ......
今日返左屋企之後就好鬼悶!!........ 就快返學啦~!!>.<"好鬼唔想返添~.....唉!!!!
今日返左屋企之後就好鬼悶!!........
就快返學啦~!!>.<"好鬼唔想返添~.....唉!!!!
刊登時間︰2005-08-25 03:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]