Cursor by www.Soup-Faerie.Com

      

2005 年 8 月 24 日  星期三                                   ......

 

今日返左屋企之後就好鬼悶!!........

就快返學啦~!!>.<"好鬼唔想返添~.....唉!!!!

 

 

刊登時間︰2005-08-25 03:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]