Cursor by www.Soup-Faerie.Com

      

2005 年 8 月 9 日  星期二                                   ....

 

尋晚去左個fd到訓~~好笑~哈哈~之後去街街^ ^..

之後返左屋企啦~冇嘢打啦~~bye bye~....

 

刊登時間︰2005-08-09 05:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]