唉∼我今朝去左等蚊蚊,我等左好耐到唔見佢,我就走左右!
點知一早我就卑人串∼∼唉!唔想見到佢呀!!
哈哈!!明天就是端午節呀∼∼
嘻嘻嘻哈哈!
我唔打呀
886
THE END
唉∼我知道係who呀*(奸笑中)....
* 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈∼∼*
佢會死喇!!!(奸笑中)∼∼∼∼
呵 呵 呵 呵 ∼∼
哈哈哈嘻嘻嘻∼∼(奸笑中).......
(奸笑中)......
the end
唉∼我到唔知who甘無聊!!!!
唉∼唉∼唉∼唉∼唉∼唉
係甘呀!!
我唔想打日記呀
886*
* the end*