| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
2009-08-09  |
分類: 未分類 |
HAHA-今日玩得好開心呀
我表姐又黎慈雲山同我玩.....我地今日好似痴左咁.係咁狂笑 
重有重有.我買左D鬆馳熊既Schedule book
又有買佢D小簿仔...真係好令嫁.重萬能添嫁 [ REasON :入面有MTR system map.重有好多幫得你手既野嫁.]
比你睇下啦 :

|
| 發表時間:2009-08-09 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
| 2009-08-08 |
分類: 未分類 |
今日又留係屋企lou- 好鬼死悶呀
所以我用半桶水既功力辛辛苦苦咁做左個蛋糕出黎....
睇落有D黑 .....

HAHA=]睇完有D驚之後 不如睇D可愛既鼠鼠啦-
飲緊水-
佢又訓啦 

趕唔趕呀?不如留低CM先走啦- |
| 發表時間:2009-08-08 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 7 日 星期五  |
我隻鼠鼠-  |
分類: 未分類 |
今日我都要番學-番到學校門口見到卜維廉出面好多人-
初頭都唔知做咩-但後黎先知佢地可能係想原校升中6-所以想黎博下- [ 搞到我都有D怕怕-張來個大學試添 ]
放學同新FD講下講下先知道-原來佢都有睇高木直子[ 日本一個漫畫家 ] 既漫畫 [ HEHE ]
比D靚相你地睇下先啦:
學校D走廊 [ 幾靚嫁] -

課室-

之前D師兄既表演[ HAHA 好索BO] -

我隻鼠鼠 VErY MuCH -
以為個匙跟有野食-
死咬唔放-
有得食lou-
望住D野食落[No.2]-
佢訓到好得意=]
我件小學運動衫=]

企高左=]
好想食粒花生3.3
發脾氣3.3
佢想開左道門=]

玩左成日-都要休息下lou-

|
| 發表時間:2009-08-07 05:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
又落雨啦..  |
分類: 未分類 |
呀-今日又落雨啦.....
次次都整到成身濕曬番屋企.....
今日同AR Man講電話既時候-諗番起之前學打鼔-
所以都影左D相相-
呢對鼓棍靚嗎? 靚就cm下啦=] |
| 發表時間:2009-08-06 03:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
恭喜哂-  |
分類: 未分類 |
To :令女婷婷表姐
恭喜哂你lag到咁好成績呀 -Congratulations-希望你可以繼續努力-入讀香港大學....
今日坐我後面個個男仔好搞笑. [ 笑 死 我 啦 ]
TO: AR Man
我件校服呀.....比你睇啦-
FROM. YOUR LOVE
AR SuET |
| 發表時間:2009-08-05 03:28 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|