|
| |
eat自助餐呀
today去左唔知邊度食日本自助餐..
好飽囉..^^想嘔..
唔錯架..因為幾好食...
ok貴...but我地幾個人一齊去食
俾$$果陣..勁貴囉..哈哈
好廢囉..wakaka
我今晚諗住...溫書溫到..
4點幾到啦..勁呢..
之後就9點幾起身
睇cartoon..呵..好kai子
唔傾啦..有其他野做
|
| 2005-12-30 10:17 PM-
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | ... | 297 | »
|
| |
|
|