eat自助餐呀

today去左唔知邊度食日本自助餐..

好飽囉..^^想嘔..

唔錯架..因為幾好食...

ok貴...but我地幾個人一齊去食

俾$$果陣..勁貴囉..哈哈

好廢囉..wakaka

我今晚諗住...溫書溫到..

4點幾到啦..勁呢..

之後就9點幾起身

睇cartoon..呵..好kai子

唔傾啦..有其他野做

2005-12-30 10:17 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | ... | 297 | »