聽日係happy day丫﹏放假囉

聽日放假丫...

勁happy囉..班fd聽日全部有節目..

而我呢..就緊係冇野do架啦..

唔通要我溫書咩...就算真係溫丫..

都唔會溫成日啦..係唔係先..?!

wakaka....好悶囉....班友仔又要番學..

得蒙記係有假期..呼...呼....呼...

好想sleep ar!...攰攰地...聽日唔去街..

又浪費左一日假期喎.....有D無奈...

1c就話去唱k..1e就去踩冰..shit..我冇$$丫

諗過去踩單車...好可惜..又冇人陪me wo..

諗住約1d班人仔去街囉..冇野做架啦..

唉...hw唔係好多姐..做得哂ga..呵..

唔talk la..要搵人傾聽日D野丫嗎!

today有D似星期六..haha..

bye bye sin la

2005-12-01 10:28 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | ... | 297 | »