珍惜眼前人﹏免得後悔莫及

today好cold..haha..

now打字ga時候..對hand凍冰冰咁,,

好爽..ya!哈..啱啱睇咗好多鬼故丫...

唔恐怖...but有D就有少少變態咁啦..

我都好似打左幾日日記lo...不錯吧..呵

功課就冇乜ga..要背書囉...算啦..今晚

先背啦..我出名背書快..呵..吹咩..哈哈

我講下笑炸..又係果個字:悶..

幾時先唔悶架...聽日要上好多唔同款ga堂呀

so今晚早D訓..唔想放蚊...今日cry左幾次...

又諗D say野..好可惜,,我個樣出賣左我..

我塊面就好紅同對眼都好紅...呵..衰咗..

成日都悶悶不樂囉...冇計啦....^^"

真係好凍丫..bye bye sin la..?!

2005-11-22 06:53 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | ... | 297 | »