珍惜眼前人﹏免得後悔莫及
today好cold..haha..
now打字ga時候..對hand凍冰冰咁,,
好爽..ya!哈..啱啱睇咗好多鬼故丫...
唔恐怖...but有D就有少少變態咁啦..
我都好似打左幾日日記lo...不錯吧..呵
功課就冇乜ga..要背書囉...算啦..今晚
先背啦..我出名背書快..呵..吹咩..哈哈
我講下笑炸..又係果個字:悶..
幾時先唔悶架...聽日要上好多唔同款ga堂呀
so今晚早D訓..唔想放蚊...今日cry左幾次...
又諗D say野..好可惜,,我個樣出賣左我..
我塊面就好紅同對眼都好紅...呵..衰咗..
成日都悶悶不樂囉...冇計啦....^^"
真係好凍丫..bye bye sin la..?!
|