|
|
2006 年 4 月 12 日 星期三  | |
天水圍一日遊.. {{好累牙]]  |
|
今日本來同雯雯 去街街嫁 個衰衰豬又5聽電話 . . .好傷心ar ><.. 比人放飛機
大約2:00-3:00 到姍姍打比我問我去5去元朗 屎但La`` 去左''
元朗冇咩好行 就去天水La`` 接人放學 '' }} 等左成個鐘 仲等5到`` 走人””

去左北江 行行行行行行到叉5多 諗住走La` ` 點知姍姍D fd 比人搞 . . .我 . .地就飛的
去返學校La`` 勁on9 羅去到點知又傾好
. 唷散病 >.<""
去姍姍屋企食反反 之後又洛街玩 .. 哈哈去左冒X樂園玩牙 峰痴左 變左個低B仔ar . 好好笑牙
之後 姍姍同基佬送我走 成12:幾 之返到屋企.. yaya`` 好過忍牙今日

|
|
刊登時間︰2006-04-12 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|