| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
| 哈哈哈... |
超興奮牙!!
本身今曰應該悶架!!但係有一個電話打黎就改變左~
一點幾重訓緊覺覺~點知詠欣打尼話尼我屋企~之後去買生日禮物卑D朋友~
咁米要即刻彈起牀囉!!
過左冇幾耐~詠欣尼到啦!!不過要等佢做哂D功課先出得街街~
佢終於做哂啦!!跟住我地就出去行街街啦!!
我地出到去就食野先~我都剛起牀未食午餐~
so 第一站就係去食"燒墨魚丸"yummy yummy
第二站就係去 Trendyland 個度買禮物
我地買左兩個類似咁既野啦!!都要四十幾蚊啦!!
跟住我地去左吉島島到睇精品∼
當我見到d黑白豬就成個人風狂哂~
我見到其中有一對黑白豬好得意~好柔軟牙~令到我好想買添.....
一隻三十幾蚊牙!!黑白豬當然要買齊兩隻啦!!so 要六十幾~
但係又帶5夠錢~米為有問詠欣借囉~ (大出血 救命牙!)
之後去左M記雪糕~見到麗媛牙!佢放底唒D頭髮好令牙~ 嘻嘻
天日要去跳舞牙!!唔驚悶啦!!!
|
| 刊登時間︰2006-08-22 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
| 恭喜哂牙!! |
開針牙!!
今日係媽咪個FD結婚即係我個best friend既媽咪結婚~
我好其待快D去到牙!!因為想同我個FD玩牙麻 >田<
我地都有好內冇見啦!!so 好想快D見到佢牙!!
但係我地要轉幾次車先到!!又西鐵又地鐵又轉地鐵轉幾十百次~唉
一去到菲姨姨狂咁叫我地影相....咁米影囉!!!
菲姨姨件婚紗好令好令牙!!同佢老公好襯添 >2<
之後重同我個FD(嘉儀)一齊玩自拍~哈~D相好令牙!!
跟住嘉儀佢飲左2杯香檳就醉左lu...仲係我個膊頭訓著埋添........
好采~我飲左半杯香檳~冇醉到
跟住我地入左新娘又玩自拍.......嘻嘻
跟住十一點幾我地就走啦!!
走個陣好想自已快D大個~因為想着婚紗麻.......
唉~天日很定悶悶悶悶悶悶悶架啦!!

↑我地自拍既其中一張相 |
| 刊登時間︰2006-08-22 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
| 被miss kwong令到我地o哂嘴 >廿< |
今日...
今日米又同平時星期日一樣~去Miss 鄺個到跳舞
我同詠欣大約11:40到返到啦!返尼途中仲見到麗媛佢地添 ya!
返到鄺老師個到米又練功練功練功練功係咁練~
之後鄺老師無啦啦叫麗媛教我同詠欣跳一段舞~
又叫吳卓軒教江錦洪同鍾承軒跳一段舞∼
但係個段舞係要一男一女咁去跳∼
咁麗媛就緊係同吳卓軒跳嫁啦!
咁因為係一男一女跳~所以鄺老師就安排左江錦洪陳詠欣一組~
而我就同承軒一組..........
跳完舞之後~咁我地就緊係留係miss kwong度食埋包包先走啦!! >q<
大約3:15分我米同詠欣返屋企啦!!
之後詠欣仲尼左我屋企玩添xdd"
今日都打左好多啦!!唔打lu...
唔知天日又有D咩事發呢??? >>3<<
|
| 刊登時間︰2006-08-20 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 第一曰打炸.. |
就尼啦!!!
就尼要升中一啦!!所以米開多左一個日記尼記載住我係中學發生過D野囉!! |
| 刊登時間︰2006-08-19 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|