□"雪→怡♂日記

         . ..*■-葉子的離開..是因為風的追求

                                                                    +"而不是樹的不挽留,>﹥

suetyi520
暱稱: □"雪→怡♂
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
悶悶!!
下......
開心得黎又累......
忙忙忙...
Ya.....
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


哈哈哈...

超興奮牙!!

本身今曰應該悶架!!但係有一個電話打黎就改變左~

一點幾重訓緊覺覺~點知詠欣打尼話尼我屋企~之後去買生日禮物卑D朋友~

咁米要即刻彈起牀囉!!

過左冇幾耐~詠欣尼到啦!!不過要等佢做哂D功課先出得街街~

佢終於做哂啦!!跟住我地就出去行街街啦!!

我地出到去就食野先~我都剛起牀未食午餐~

so  第一站就係去食"燒墨魚丸"yummy yummy

第二站就係去 Trendyland 個度買禮物

我地買左兩個類似咁既野啦!!都要四十幾蚊啦!!

跟住我地去左吉島島到睇精品∼

當我見到d黑白豬就成個人風狂哂~

我見到其中有一對黑白豬好得意~好柔軟牙~令到我好想買添.....

一隻三十幾蚊牙!!黑白豬當然要買齊兩隻啦!!so   要六十幾~

但係又帶5夠錢~米為有問詠欣借囉~                 (大出血 救命牙!)

之後去左M記雪糕~見到麗媛牙!佢放底唒D頭髮好令牙~  嘻嘻

 

天日要去跳舞牙!!唔驚悶啦!!!

刊登時間︰2006-08-22 06:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


恭喜哂牙!!

開針牙!!

今日係媽咪個FD結婚即係我個best friend既媽咪結婚~

我好其待快D去到牙!!因為想同我個FD玩牙麻   >田<

我地都有好內冇見啦!!so    好想快D見到佢牙!!

但係我地要轉幾次車先到!!又西鐵又地鐵又轉地鐵轉幾十百次~唉

一去到菲姨姨狂咁叫我地影相....咁米影囉!!!

菲姨姨件婚紗好令好令牙!!同佢老公好襯添    >2<

之後重同我個FD(嘉儀)一齊玩自拍~哈~D相好令牙!!

跟住嘉儀佢飲左2杯香檳就醉左lu...仲係我個膊頭訓著埋添........

好采~我飲左半杯香檳~冇醉到

跟住我地入左新娘又玩自拍.......嘻嘻

跟住十一點幾我地就走啦!!

走個陣好想自已快D大個~因為想着婚紗麻.......

唉~天日很定悶悶悶悶悶悶悶架啦!!

 

                                               

                                                                ↑我地自拍既其中一張相

刊登時間︰2006-08-22 12:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 8 月 20 日  星期日   陰天


被miss kwong令到我地o哂嘴 >廿<

今日...

今日米又同平時星期日一樣~去Miss 鄺個到跳舞

我同詠欣大約11:40到返到啦!返尼途中仲見到麗媛佢地添  ya!           

返到鄺老師個到米又練功練功練功練功係咁練~

之後鄺老師無啦啦叫麗媛教我同詠欣跳一段舞~

又叫吳卓軒教江錦洪同鍾承軒跳一段舞∼

但係個段舞係要一男一女咁去跳∼

咁麗媛就緊係同吳卓軒跳嫁啦!

咁因為係一男一女跳~所以鄺老師就安排左江錦洪陳詠欣一組~

而我就同承軒一組..........

跳完舞之後~咁我地就緊係留係miss kwong度食埋包包先走啦!!  >q<

大約3:15分我米同詠欣返屋企啦!!

之後詠欣仲尼左我屋企玩添xdd"

 

今日都打左好多啦!!唔打lu...

唔知天日又有D咩事發呢???         >>3<<

  

 

刊登時間︰2006-08-20 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


第一曰打炸..

就尼啦!!!

就尼要升中一啦!!所以米開多左一個日記尼記載住我係中學發生過D野囉!!

刊登時間︰2006-08-19 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]