糖果.....甜蜜嗎!?]
2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


第2天 分類: 未分類

今日同幾條友去西9溜冰

勁黑仔.....仆左3廁咁多

超痛囉......我捉住條友都可以仆親.....

{條友都比我正到仆親xdd}

仆左3廁就冇再溜了.....

坐左係到喊左陣....

因為我唔想溜....低係d fd又唔陪我坐

個個都去左溜,我咪喊囉-_-

5粒鍾係溜冰場.....3粒鍾係坐xdd{我}






訪客留言 (返回 sugar_lam 的日誌)


sugar_lam 於 2009-12-15 12:53 PM 發表:
=3=呢D好難嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wonghkhk 於 2009-12-12 10:24 PM 發表:
溜冰`xd 下次小心吧`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





sugar_lam
暱稱: `苦澀Sugar★╮
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客