今日等左幾個鍾.......終於到我PLAY電腦LA
幾個月冇寫日記LA ,我見你地(1E班D女仔)
個個都好似有日記,SO我都想寫下
正左2個幾鍾,終於正好6
今日早上開MSN個時見到 進
佢真係個白痴~~SEE↓我同佢SAY咩
我:HTTP://...................,去下留言
佢:~OK
佢:HI
我:HI
佢:你好
我:我好好
佢:你唔好
我:你先唔好
佢:你有左
你地話佢係唔係個白痴??
之後,我同小欣...我同佢傾左一鎮計
用完電腦,我悶悶地正左一條手醒
(送比小欣ge)
|