H₂O~水桶
一點一滴..
suiman03
暱稱: H2O
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-14
2010-05-30
:)
:)
朋友的十句話
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 4 月 24 日  星期五   陰天


我的CE日記(二) 不安 分類: 未分類

今日考中文reading同作文..
去安柱..
本身都唔太緊張..但愈近..個心就跳得愈快..
本身以為自己一個..但都撞到任紫嫻同隔離屋o個個..
但同自己一個去考都無咩分別..
入到試場見到上次一齊考physics o個2個..
開考啦..
做得切reading..但好與壞就不予置平..-.-
break..
尋找廁所..
撞到雪山..
原來佢中英數同我都一樣..
點解我咁不幸..
一個識ge同我一樣都無..-.-
so poor..!!
想走過去同上次一齊考physics o個女仔搭傘..
但不太好吧..-.-
考作文啦..
檢查題目時見到第一題"有朋自遠方來"
我都知大鑊..
點知今次真係好杰..
"樓梯與升降機"
點寫好!!
我諗到ge就係腳踏實地..
可惜我唔夠膽係呢個時候試作說理文..
我都無咁多論據..
oh my god!!
我只有作抒情文..
我一路作只好一路頂..
頂!!
真係好無助..
估唔到我再一次炒中文!!
我要合格夠啦!!
please!!






訪客留言 (返回 suiman03 的日誌)


sushi 於 2009-04-27 09:34 PM 發表:
 無打(三)同(四)既~~
 
唉math我覺得c都好危
我勁驚=[
無諗過科科都比預期差!!!
跟住係你既chem,
你要比心機啊!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]