今日係白色情心節.. 但係我既然失戀了.. 我諗全世界入面只有我失戀唔會唔開心.. 不過講唔開心..就點都會有d.. 不過呢個結局..我早就估到.. 所以惰緒ge波動並唔大.. 感謝神啦.. PS 多謝奴隸盒巧克力..