唉..本身諗住已經同葉嘉恩好返啦..
點知返到團契..佢對我勁冷淡..
真係心淡啦..
今日團契查經..講饒恕..
我發覺近排返團契個主題好似圍繞緊我同葉嘉恩咁..
唔通神比提示我..心情好差..差到貼地..
聽日要返主日學..應成左wawa..早知唔應成佢啦..-.-
今晚要早d訓..
P.S:
我真係唔知你想點啦..咩都係你話事..
我根本就冇讓佢比你..係我知道我地冇可能而唔要ga..
我自己鍾意ge野..我會搶返黎..
我唔係聖人..唔會拱手送比你..我都冇扮偉大..
我真係唔明點解你會咁諗我囉..
兩年朋友啦..真係估唔到你咁諗我..
你話唔會輸比我呀嘛..我都唔會輸比你ga..睇住黎..
係你自己唔想同我做朋友ga喳..唔好怨我..
唔好話係我ge錯..係你放手先ga..
|