|
|
| 2008-10-31 |
分類: 未分類 |
今日係Halloween +v+
我地呢班咩都冇扮..
因為今日係中文Mid-term test=_=
好簡單xd
不過有幾條唔係咁很定係咪岩哂@@
今日我地班多左一個姣精@@
就係Subrina Ma Chuk Yan
咁張彤就幫佢整左一條孖邊啦
佢就向住人地整佢條孖邊
仲要張佢條孖邊係咁系到Liu佢塊面囉=_=
姣到呀媽麵唔認得囉
有機會Post佢張野比大家睇下@@
Halloween..TICK OR TREAT?!
係有0個人比糖我食=_=
但係我見到好多鬼系到行..
我都有扮到紅魔鬼+V+
|
| 發表時間:2008-10-31 06:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 50 | »
|