壞左電腦.....超悶....旦係唔知點解拎返電腦又唔會覺得開心......沒電腦的日子我做左好多野......有訓教(12小時以上)......聽歌(1小時以上).....睇戲(Batman)....打波....去買新電話(未有貨).....日日打去問部電腦得未....晚晚諗野諗到2-3點(由1點開始).....
諗埋d野唔知點解咁灰.....成日係到諗如果我死左會點....會唔會有人在乎?.....或者話....佢死左關我咩事?.....如果人死左就咩都冇哂.....不過...."陳"經擁有總好過重來沒有....呢d野....重有好耐先到我.....旦係意外就係意料之外.....話唔定你聽日就死啦^^!(絕對唔希望)
|