環球嘉年華第[2]ROUND!!!X))
- 琴日一朝早10點就約NAM[2],,w0man係PK等''之後去新達M記食早餐,,撞到L!ng[2],,同KAR!同佢地傾j0一陣計`之後就去環球wif,,NAM[2],,562,ANSON,,肥lam,,w0man,林嘉澔,,CHERIE!!
- 今次玩j0都0kay多野;;不過一早玩哂D金幣!!拿j0隻公仔!X);;;好中意老鼠也瘋狂,,吊腳過山車,飛天千秋,,瘋狂攪拌機,激流,!!玩j0都0kay多次,,重覆又重覆l0r!!好正!!
- 狂玩加影相,,跟住玩到夜晚,,夜晚D野好似整到激D,,重好玩D咁!!不過近住果舊乜叉叉野果樣破壞天地,,成個人反轉黎轉,,其實都無離心力,,不過我玩完之後真係超暈l0r!!暈j0好耐,,難得佢地重係咁玩-,-
- 跟住出去係度講平均分,,你地班死仔,個個都高過我''好驚臨級!!之後出去沙嗲城度食飯,,超爆笑l0r!!果幾粒飯,,仲有果杯檸水,糖加豆既物體!! 食完飯去坐地鐵返歸!
- 之後去大埔落,,林嘉澔走j0之後;;我地去坐K18,,係大中果邊落,期間聽到ANSON`同562係度扮聲,,無理由你咁都認唔到,咁屎波下話!!?之後同肥LAM狂係度鬥快跑,,呵[2]!!超好玩!!之後係度吹水,,出到去又同肥LAM係度跑,,次次都差你小小咋!!! w0man[咩]562,,睇到我狂叫[小心呀!!],,就係因為w0man果句{做}到好攰,,就比肥LAM同562追殺!!哈[2];;笑's我!!
- 然後w0man,,肥LAm,,NAM[2],,ANSON去食野,,我同562返歸!!562陪我去到綠燈位,之後再打比佢一路行一路吹水!!
- 返到HM,,搞j0好耐都訓教;;訓唔著l0r;;一路訓個人好似仲玩緊果D機動遊戲咁,,係度又上又落,,撞左撞右,仲翻埋轉!!成晚都訓唔到!
- 今日又超早出j0去油麻地睇牙,,果個牙醫整到我鬼死咁痛 ,,佢都唔聽我[指示]既,,你整到我超想嘔l0r!!仲整果塊膠入黎,之後頂唔順咬j0佢D手指,呵[2]!!!然後去照X光,咁大個女第1次照!!X)))下次4月幾先返黎覆診!
- 然後再同MA,,BA行街,,BA就j0出黃大仙!!我同MA返大中度搵飛[2]隻碟,,搵j0超耐都無!!斷哂貨,,之後去寶湖果邊睇,,終於買到!仲買埋花樣少年少女隻原聲碟!返去狂聽l0r!!=)[I'm LOVIN IT!!]
- 頭先開MSN,,超多人係度趕功課,,約j0[KA]聽朝1845等''我仲有超多功課未做w0r!X(
- PS:[頭先先發覺原來2月係無30號架!!咁樣你地點見!?玩野啊!?]
- 相後補!! |