|

23/8*
琴晚*又差d同老公鬧交啦,,唉*
我突然..發覺..自己吾識喊啦,,
點解呢,,,
吾似以前,日日喊*喊到要生要死果種feel*
e+,,只系識流眼淚*,,,
點解呀!我想喊呀,,,,近排好吾開心,,
今日*10點換33,,
本來諗住10:30出門*去左睇醫生先"
但系= =怕佢大塊膠布,,
so*行完街返黎先*
11:31*到左neway門口,,
打俾倩2,,
佢竟然仲o系屋企"聽佢把聲*
好似吾開心咁"
之後**等左佢1個半鐘牙"好慘,,=口=",,
唉*超想喊,,
好累,,
好眼訓*
超想打俾老公,,,*
但系...怕佢..吾得閒"*
+上,,佢電話,,又叉吾到電-口-"唉*"
我又諗起,,我3g部電話,,又系叉吾到電,,
先買vs3,,*
1:00,,唱到3:30呀'"xdd",,
好鍾意"'mandy*牙don*白眼*messager*
仲有,,she,,半糖主義*
超似我以前拍拖前既想法"
可惜,,拍拖之後*冇lu*,,
行屯市行到4:25*
之後送倩2去搭車""
哇= =去坐巴士站- -'
所以*我誘惑左佢去行街*
結果,,買左*melody包書膠呀""xdd",,
之後*去左北江*本來話元朗既"
但系,,冇咩好行*
6:30,,到左北江*,,
行左1粒鐘*
買左野食*食雪糕*
倩2買左件33呀"'
其實"我刀好鍾意佢條裙*
我刀睇中左幾個月,,
不過"我覺得,,自己著得一定吾好睇*
so*..冇買囉*
唉*倩2,,話我系黑色主義呀""
睇吾慣我著白色*=口="唉*
7:30*去左睇醫生*
唉,,,連個nurse*刀認得我啦,,
但系,,佢話未好返*
吾知有冇巴痕呢!?!?!?
吾制呀""
不過"nurse"話.,系刀系1條好細條既巴痕*
thz*你安慰我=口=",,xdd"
ps:倩2- -佢牙哥送左隻melody俾佢做生日禮物呀'"
我刀想要呀>3<"'
系我1直想買果隻呀"'
ps2:今日行左果間,,扭蛋店*
想買隻松鼠呀"">3<"卡哇ee***
好平咋**
買佢,,不如吾好買melody啦= =
貴成3倍-口-"吾捨得呀"'
只不過剛好吹著南風 突然想去海邊走走 回味一個人的自由
只是和朋友聊了好久 一時忘了時間在走 偶爾也要讓你想想我
就算你緊緊牽著我也不代表 我屬於你
我有自己的生活 愛不是每天相依為命
我要對愛堅持半糖主義
永遠讓你覺得意猶未盡
若有似無的甜 才不會覺得膩
我要對愛堅持半糖主義
真心不用天天黏在一起
愛得來不易 要留一點空隙彼此 才能呼吸(不要讓我不能呼吸)
有多少溫柔 何必一次就用盡
只不過有時我的電話收不到
愛都給了你 為什麼還不放心我
如果你始終想要掌控 霸道不是一種溫柔
我只能說緣分還不夠 也許每天形影不離你反而會沒有興趣
愛的秘訣就是保持剛剛好的距離
真的愛 放開了手 也不會 隨風去
真的愛 心意相通 何必 太多甜言和蜜語
|