| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

8/5*
真是很久沒打日記呢"*
近來*一直會考..會考..會考*
腦裡只有溫書..會考..仲有係眼訓!
e+終於考哂所有試**
努力&專心 去訓覺了**XDDD"
今日*同洳一齊去搵工*
大家填完份FORM完後*走左*
佢話6點左右"打俾我地*
我仲諗住會請我TIM,,
結果*12點左右打俾洳,,請左佢'
其實"係洳話俾我知先'
吾知點解..我有種落井下石既FEELING"(吾好怪我直*我只係實話實說)
我知你叫我吾好吾開心"
不過"請你試下代入角色*
我E+,,就好似琴日既你"你就係
好似張權咁'
我明明等緊人地既PHONE*你就同我講D咁既野...
你諗真下...你等MISS 沈電話'而我就等BOSS既電話'
實在太似啦..
張權畢到業..你就畢吾到業...
簡直*好似只係改過D名詞咁...
我相信..你係清楚明白*E種FEELING*
TO:洳*我知你睇完我篇日記之後*會吾開心"
但係..我真系呃吾到自己個心"'
我自問*我真系太吾開心"
加上..當時距離6點..刀差6個鐘頭*
你搵到工..我係應該同你講聲恭喜"
不過"2選一E個決定*
我諗掉返轉"你刀會好似我咁'一樣咁吾開心"
我覺得..每個人*刀有情緒..
好難叫我開心的.....
經過今日*我終於學多左樣野"''
點解呢""明明可以獨立既我*
點解會選擇一齊去見工呢..
.冇下次...我吾想再同朋友一齊見工...
冇論係邊個刀好!
因為 對方*只會揀一個....
累了***不想再怪誰*
只想留在家** 在病的時候,,受d咁既傷...唉!
好辛苦,,病得我想死!唉..
中午,,
聽到洳咁講野之後'
成個人DOWN左...
好吾開心*
吾玩電腦"吾想阻到人'
去左玩PS2,,
平時吾玩開PS2既我..
冇冇聊聊咁' 玩左一陣'收機"
睇柯南*睇到AROUND 3點到*
訓左*太累了*
4:40"起身*俾個PHONE嘈醒左= ="
起身之後..更加辛苦..
唉..病呀病....
就死啦!
我要+OIL,,努力!
我既目標吾係做SALE 呀=V='
目標係....XDDDDDD"咁囉
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2007-05-08 05:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 316 | »
|