`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 45
累積人氣: 4446
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2007 年 5 月 8 日  星期二

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

8/5*

真是很久沒打日記呢"*

近來*一直會考..會考..會考*

裡只有溫書..會考..仲有係眼訓!

e+終於考哂所有試**

努力&專心 去訓覺了**XDDD"

今日*同洳一齊去搵工*

大家填完份FORM完後*走左*

佢話6點左右"打俾我地*

我仲諗住會請我TIM,,

結果*12點左右打俾洳,,請左佢'

其實"係洳話俾我知先'

吾知點解..我有種落井下石既FEELING"(吾好怪我直*我只係實話實說)

我知你叫我吾好吾開心"

不過"請你試下代入角色*

我E+,,就好似琴日既你"你就係

好似張權咁'

我明明等緊人地既PHONE*你就同我講D咁既野...

你諗真下...你等MISS 沈電話'而我就等BOSS既電話'

實在太似啦..

張權畢到業..你就畢吾到業...

簡直*好似只係改過D名詞咁...

我相信..你係清楚明白*E種FEELING*

TO:洳*我知你睇完我篇日記之後*會吾開心"

但係..我真系呃吾到自己個心"'

我自問*我真系太吾開心"

加上..當時距離6點..刀差6個鐘頭*

你搵到工..我係應該同你講聲恭喜"

不過"2選一E個決定*

我諗掉返轉"你刀會好似我咁'一樣咁吾開心"

 

我覺得..每個人*刀有情緒..

好難叫我開心的.....

經過今日*我終於學多左樣野"''

點解呢""明明可以獨立既我*

點解會選擇一齊去見工呢..

.冇下次...我吾想再同朋友一齊見工...

冇論係邊個刀好!

因為 對方*只會揀一個....

累了***不想再怪誰*

只想留在家** 在病的時候,,受d咁既傷...唉!

好辛苦,,病得我想死!唉..

 

中午,,

聽到洳咁講野之後'

成個人DOWN左...

好吾開心*

吾玩電腦"吾想阻到人'

去左玩PS2,,

平時吾玩開PS2既我..

冇冇聊聊咁'  玩左一陣'收機"

睇柯南*睇到AROUND 3點到*

訓左*太累了*

4:40"起身*俾個PHONE嘈醒左= ="

起身之後..更加辛苦..

唉..病呀病....

就死啦!

 

我要+OIL,,努力!

我既目標吾係做SALE 呀=V='

目標係....XDDDDDD"咁囉

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2007-05-08 05:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]