| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

好慘ar∼
今朝搵唔到眼鏡...-口-∼
跟住諗諗..點算ar∼><
結果戴con∼
戴左一隻..諗住搵下啦...
梗係搵唔到∼
所以我就戴另外一隻con∼
心諗:死啦- -要我戴con返學..
拎死我條命!!!今日有chem堂...想訓bor..
跟住搵搵下..就搵返眼鏡∼所以就冇戴con嚕∼ha∼
好Q慘ar∼e日∼
嬲到差d爆粗鬧人!!!!
lunch之後∼我同pat姐∼ka yan∼上返課室∼
死肥fat∼佢又串我wo∼咁我梗係繼續串佢啦∼
佢衰先既>3<∼超嬲佢ar∼害死我!!!!
跟住2b有個boy走過黎∼
同我say:『呀嫂∼你好︿︿』......
我梗係..冇野好say啦∼都癡癡地∼
咪say左唔玩囉∼!!!!仲玩!!!!
超嬲ar∼最嬲既係....巧宜問返我...
:咦∼佢叫你呀∼?@@"
我話:唔係ar∼你聽錯啦∼佢叫緊kawa∼><
巧宜:唔係wo∼佢對住你say∼!!
我:唔係..你睇錯la∼唔關我事!!
巧宜..冇野好say∼只係say左...哦!!原來你..
跟住我就冇理到..轉身唔理人...
跟住kayan say!!『xx...』
...........超嬲冇野好say lo∼
又關我事- -".......唉..
聽 日 就 係 sport Day la!
唉!!!disappointed la∼
勁爆唔like lo∼煩死人!!!
8:00∼4:30....係其他人去運動場既time∼
7:45∼4:00∼係我既放學time∼
....11:00 sin去運動場...
1朝早∼要返sch∼約左呀怡佢地∼希望佢地唔好late啦∼
唔係...又俾人鬧一大餐!!!到時..嘠嘠∼...>口<
個陳sir..成日play針對∼貝多芬仲衰...
慘la∼聽日..點算呢...煩死人lu∼∼*><
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | ... | 316 | »
|