`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 24
累積人氣: 4398
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 2 月 21 日  星期二

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

21/2,,*tue",,

10分愛你><,,

stephy講ka*

今日,,*巧累牙><,,

7:45,,先返學,,

原因,,,溱吾知醒lo-v-,,

不過,,禾刀要等佢,,

因為件校褸o系佢到嘛-v-,,

巧采今日吾洗約小洳*><,,

eng:教作文,,*

又系新ga文法,,

禾刀系鍾意投訴信,,><,,i love it,,

第1個小息:落左去搵miss楊,,*

激4-v-,,

上返去,,

吾見溱,,

仲要,,,本maths書o系桌上,,

問石仔,,

吾系佢幫我拎ga*

系邊個呢??  言迷**??

maths:冇帶b簿牙-v-,,

搞到落去買本書ga**

問左石仔借$1,,

冇計,,冇散紙-v-,,$20,,

之後,,吾記得俾返佢-v-,,

聽日1定要俾返佢,,

聽日有test牙,,仲吾4-v-

吾知邊個咁抵4,,話上次睇住書考,,

吾夠高難度-v-

第2個小息:又陪小洳,,落去-v-

巧累,,***累爆!!!

不過,,今個小息,.,終於見到溱啦,,

happy***>v<",,

econs:俾牙sir下4!!!!,,

要禾答問題,

禾幾堂冇聽書啦-v-,,

唉**

刀吾明佢up咩-v-..

lunch:今日食m記,,

吾記得,,,,,,,,印仔牙><,,

頂!!!!

走左記得!!

之後返學**食野,,

巧味><,,,,

食吾哂-v-

其實,,系禾想俾小洳,,溱  食薯條><,,

小洳叫禾餵佢食-v-

冇奈中…

o系學校wo*-v-

chi:巧冇聊**

成堂冇專心,,

不過有寫筆記ga*

巧冇 機牙,,

成堂同石仔傾計,,再吾系就畫公仔,,

再吾系就系咁寫巧悶-v-.

miss之後,,話禾地班得幾個人聽書,,

得莊+,,楨姐,,仲有嘉b-v-,,

我刀諗住miss吾會叫我,,

之後,,miss刀話我乖-v-

o嘴-v-成堂,,冇專心wo**

放學:4:15,,去考comp,,

考左巧耐-v-,,

考到5:00,,

1出學校門,,

拎電話出黎,,

差d俾盧sir and misslam見到牙><,,

下4-v-,.

佢地1地捉ka*

6:10,,溱打俾我,,

巧開心,,

不過傾完電話,,

巧吾開心,,

成個禮拜,,

886,,

3月就,,補課lu**

仲剩,,返,,吾系,,巧多time*,,,,

分手後應該擺脫 郤自覺天真
曾傷我最傷的人 捉緊我心
應該漠不關心 仍然還著緊
消失怎見人 很想跟你 熱吻

愛你要比沉淪深海 更難耐
你沒有心給 我未來 求你莫再 
令我憎你還愛

早知不應試愛 現算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
心 未放開 原來逃避感覺亦怕亦存在
愛滿分竟是換來 痛念滿分可否再一次以後
一直愛

這考驗不高深 是偷進你真心
還傷我更傷的人 多麼次等
應該漠不關心 然而還著緊
消失怎見人 很想跟你 熱吻

愛你要比沉淪深海 更難耐
你沒有心給 我未來 求你莫再 
令我憎你還愛

早知不應試愛 現算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
心 未放開 原來逃避感覺亦怕亦存在
愛滿分竟是換來 痛念滿分不想再一次意外

早知不應試愛 未算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
心 未放開 原來逃避感覺亦怕亦存在
愛滿分竟是換來 痛念滿分可否再一次以後
一直愛

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-02-21 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]