`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 4
累積人氣: 4459
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 10 月 10 日  星期一

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

記錯左time牙><"

仲要5記得帶手提= =...

失敗..= =

約左溱1齊返學/.

早左5分鐘落去><..forget左= =..

之後咪睇本maths書lo∼

5識牙><...難4...

過左6分鐘..咁岩望前面..

見到溱...+見到..旺財..= =...

冇奈中牙><

不過算la∼∼

7:45∼返到學校∼

第1件事..sure拎書書啦∼

禾同小洳....勁傻lo∼

禾冇帶locker匙= =...小洳又話好似冇..

4= =..今日d堂....l.s好似借5到= =..

之後..小洳搵搵下先搵到..

下4>﹏<"

巧多多多書書牙>﹏<∼不過已經5夠星期3果d多lu><

1開locker.....

亂到咩咁= =..e d..要多謝小洳=.=..

全部野都係佢ga= =..

睇睇下..見到有卷紫色野...

禾即刻成個人down 哂= =..

5記得帶..- -...

唉..又俾miss記名‘啦...= =

down完後..俾左本math書溱幫我拎上去..

because∼math第6堂..

排隊lu∼∼

今次牙哥勁巧...

小洳問牙哥想拎幾多書..

佢話全部都冇所謂∼∼

結果..俾左d書..note 禾地自己拎..卡卡***

comp:好鬼悶牙><

miss講野勁煩-.-...

又係蛋蛋= =...仲要係用奇怪ga整法= =...

唉..令我5想食野tim∼∼

ps:e堂真係巧嬲..!!我刀講過..我今年5會咁聽書ka lo!!咪咩都問禾啦>3<"

自己的事..自己做!!煩,...

eng:有dd悶啦..不過都冇發夢..

因為今日教tense..

好似有聽過..so..覺得悶= =..

唉...miss定左..

星期2 read&writing= =...

星期3 listening

星期5 speaking=.=...

成個禮拜..禾最討厭星期2>3<

堂堂都係連堂,....= =

仲要eng改做作文= =..唉!!!!!

第2個小息:2個小息都冇出去..

reason...= =...就系做功課= =

要做返今朝紫色果卷野 ga功課= =

唉= =..好采有小洳同牙哥幫我咋><

如果5係..都趕5到

thx小洳ga豬豬...卡卡**

l.s:11:25∼11:45∼e 20分鐘..好聽書>﹏<∼

because miss講d搞笑野=.=..

但係..11:46打後....

悶到4><..好掛住我ga lunch牙..

唉= =...12月17日....

要全級f.4做義工牙= =

千祈5好..係賣旗= =

我最憎賣旗...=.=..

math:今堂..教左1個式...難到4= =

點解..吾可以用因式分解=.=...!!

係要用個咁.........ga式= =..

背4..= =

1放lunch∼∼拎書包走人><

大家e黎我地咩事..

歐陽同我講88..卡卡***><

5洗上3堂,,都幾happy∼

仲要為左禾地5個..全班將第7堂掉左去星期5果堂ga r&w∼

ye@h∼∼>﹏<r&w...miss chan成日都要我地作成400字..仲要即日交= =

e+禾地5洗作文..><

今日揀左去〝紅樹林〞食..

真系........頂5順小洳同榮= =..

我都費事理佢地=.=..唉!!!!!!!!!!!!!!!

我自問..都5系成日話佢地咋ma∼∼

但系..佢地就成日玩我=.=.......唉!!!!

fd wo= =..bi佢激4就有= =

1:45∼等小倩.巧宜.杜碧..1齊去伯裘..

我地5個..搭的的去..

岩岩好..30蚊><每人bi6蚊..

2:15開始上堂..有個4肥仔..系咁轉頭望我地5個女仔= =

小倩..勁想鬧佢..

我同小洳就...想4= =....唉!!!

之後牙sir講到點整腳架..

巧宜.小倩.杜碧就坐左出面..

之後..個4肥仔..問小倩有冇icq∼

小倩咪俾佢lo∼

佢之後又問有冇手提wo∼

小倩梗系5俾啦..

之後個4肥仔..好似好5開心咁wo∼

之後問小洳拎icq∼

同小倩1樣啦= =..又問電話∼

過左10分鐘左右∼放小息..

之後個4肥仔問我拎icq = =

咪寫俾佢lo!

我覺得佢驚我1句xx飛過幾佢果到..

我諗佢知我5咩佢= =..

不過..禾只係覺得佢好煩= =

之後我地5個去左廁所..

小倩系咁講粗口鬧果個4肥仔= =

禾都估到..小倩會鬧= =

不過估5到o係廁所= =

返去課室..

我地5個..好似..成為左..焦點人物= =

有個女仔..好似..好5咩我地幾個咁受歡迎=.=..

系咁望住我地=.=..特別係小倩.小洳= =

牙sir開始講野..

今次睇911 ga 片...

之後..個4肥仔坐o係我同小洳之間ga前面..

佢真系.....好煩= =

寫紙仔問小洳有冇男朋友..

小洳話有= =

佢好失望咁講:我都係幫fd問下..5係我想問ga

我地又冇問系邊個問=.=..

之後..巧宜咪話 系佢自己想問= =

我同小洳講..不如你試下話冇..睇下點..

之後真係同佢講話冇..

話係之前有= =..

之後個4肥仔..系咁問長問短...

真系..勁想笑..

但係..又5得><

放左學..我地即走..= =因為..榮o係學校等小洳嘛∼而溱又係等緊∼

1放學..打電話俾溱..

之後..傾傾下..有架車..

入面果個司機..好似同我.小洳有仇咁>﹏<"

 將個',玻璃樽'擲出黎..

咁岩..我同小洳分開左小小..小洳係前..我係後..

佢o係我地之間果個中間位..擲個樽出

又叫我牙嫂啦!!!!激4= =

上到課室..

溱.鴨.小康子 係到..

之後....同佢地講..頭先伯裘發生果單野..

溱好嬲=.=..問我有冇俾icq佢...

之後....俾人嬲左我>﹏<"..!!!!!

小洳都有牙...

但系..榮只係冇奈...冇嬲=.=..

之後..溱5理我..

我咪諗住同佢講野lo.

結果佢5理我..

之後..我有d 5開心..同悶= =

所以趴左o係張枱到>﹏<”

之後..坐左o係矮仔賢張枱上面..

唉=.=..原來我諗緊今日maths堂教過d咩..

結果..溱行左過黎..

傾左1陣..冇嬲lu**卡卡..**

Stephy - 盡興

曾給我精彩過 學會慶幸得到過
辛酸痛楚 怎會離棄我 也算不上甚麼
曾給某君拋棄 學會悔恨不應記
首首愛歌 總要留到尾 就當一紀念碑

*當天快樂就留做記認 他朝失去也能真的看清
 當天馬路樹旁在約定 怎可保證 快清醒
 懊悔曾任性 願各位傾聽 吐出苦水可更高興
 往日曾路過 就算灰心過 難忘記 在今天也盡興*

誰都有這身世 未會去問這問題
分手也抵 不介意獻世 懶去反轉常規
誰嗟歎這麼晚 未會責難怕麻煩
不想再揀 任緣份拆散 我要衝破難關
Repeat*

今天慶幸從前做記認 今天失去也能把它看輕
雖知往日從來是怨命 當天反應 煞風景
懊悔曾任性 就算可適應 吐出苦水可更高興
往日曾做錯 現已經知錯 願忘記 在今天也盡興

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-10-11 09:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]