|

記錯左time牙><"
仲要5記得帶手提= =...
失敗..= =
約左溱1齊返學/.
早左5分鐘落去><..forget左= =..
之後咪睇本maths書lo∼
5識牙><...難4...
過左6分鐘..咁岩望前面..
見到溱...+見到..旺財..= =...
冇奈中牙><
不過算la∼∼
7:45∼返到學校∼
第1件事..sure拎書書啦∼
禾同小洳....勁傻lo∼
禾冇帶locker匙= =...小洳又話好似冇..
4= =..今日d堂....l.s好似借5到= =..
之後..小洳搵搵下先搵到..
下4>﹏<"
巧多多多書書牙>﹏<∼不過已經5夠星期3果d多lu><
1開locker.....
亂到咩咁= =..e d..要多謝小洳=.=..
全部野都係佢ga= =..
睇睇下..見到有卷紫色野...
禾即刻成個人down 哂= =..
5記得帶..- -...
唉..又俾miss記名‘啦...= =
down完後..俾左本math書溱幫我拎上去..
because∼math第6堂..
排隊lu∼∼
今次牙哥勁巧...
小洳問牙哥想拎幾多書..
佢話全部都冇所謂∼∼
結果..俾左d書..note 禾地自己拎..卡卡***
comp:好鬼悶牙><
miss講野勁煩-.-...
又係蛋蛋= =...仲要係用奇怪ga整法= =...
唉..令我5想食野tim∼∼
ps:e堂真係巧嬲..!!我刀講過..我今年5會咁聽書ka lo!!咪咩都問禾啦>3<"
自己的事..自己做!!煩,...
eng:有dd悶啦..不過都冇發夢..
因為今日教tense..
好似有聽過..so..覺得悶= =..
唉...miss定左..
星期2 read&writing= =...
星期3 listening
星期5 speaking=.=...
成個禮拜..禾最討厭星期2>3<
堂堂都係連堂,....= =
仲要eng改做作文= =..唉!!!!!
第2個小息:2個小息都冇出去..
reason...= =...就系做功課= =
要做返今朝紫色果卷野 ga功課= =
唉= =..好采有小洳同牙哥幫我咋><
如果5係..都趕5到
thx小洳ga豬豬...卡卡**
l.s:11:25∼11:45∼e 20分鐘..好聽書>﹏<∼
because miss講d搞笑野=.=..
但係..11:46打後....
悶到4><..好掛住我ga lunch牙..
唉= =...12月17日....
要全級f.4做義工牙= =
千祈5好..係賣旗= =
我最憎賣旗...=.=..
math:今堂..教左1個式...難到4= =
點解..吾可以用因式分解=.=...!!
係要用個咁.........ga式= =..
背4..= =
1放lunch∼∼拎書包走人><
大家e黎我地咩事..
歐陽同我講88..卡卡***><
5洗上3堂,,都幾happy∼
仲要為左禾地5個..全班將第7堂掉左去星期5果堂ga r&w∼
ye@h∼∼>﹏<r&w...miss chan成日都要我地作成400字..仲要即日交= =
e+禾地5洗作文..><
今日揀左去〝紅樹林〞食..
真系........頂5順小洳同榮= =..
我都費事理佢地=.=..唉!!!!!!!!!!!!!!!
我自問..都5系成日話佢地咋ma∼∼
但系..佢地就成日玩我=.=.......唉!!!!
fd wo= =..bi佢激4就有= =
1:45∼等小倩.巧宜.杜碧..1齊去伯裘..
我地5個..搭的的去..
岩岩好..30蚊><每人bi6蚊..
2:15開始上堂..有個4肥仔..系咁轉頭望我地5個女仔= =
小倩..勁想鬧佢..
我同小洳就...想4= =....唉!!!
之後牙sir講到點整腳架..
巧宜.小倩.杜碧就坐左出面..
之後..個4肥仔..問小倩有冇icq∼
小倩咪俾佢lo∼
佢之後又問有冇手提wo∼
小倩梗系5俾啦..
之後個4肥仔..好似好5開心咁wo∼
之後問小洳拎icq∼
同小倩1樣啦= =..又問電話∼
過左10分鐘左右∼放小息..
之後個4肥仔問我拎icq = =
咪寫俾佢lo!
我覺得佢驚我1句xx飛過幾佢果到..
我諗佢知我5咩佢= =..
不過..禾只係覺得佢好煩= =
之後我地5個去左廁所..
小倩系咁講粗口鬧果個4肥仔= =
禾都估到..小倩會鬧= =
不過估5到o係廁所= =
返去課室..
我地5個..好似..成為左..焦點人物= =
有個女仔..好似..好5咩我地幾個咁受歡迎=.=..
系咁望住我地=.=..特別係小倩.小洳= =
牙sir開始講野..
今次睇911 ga 片...
之後..個4肥仔坐o係我同小洳之間ga前面..
佢真系.....好煩= =
寫紙仔問小洳有冇男朋友..
小洳話有= =
佢好失望咁講:我都係幫fd問下..5係我想問ga
我地又冇問系邊個問=.=..
之後..巧宜咪話 系佢自己想問= =
我同小洳講..不如你試下話冇..睇下點..
之後真係同佢講話冇..
話係之前有= =..
之後個4肥仔..系咁問長問短...
真系..勁想笑..
但係..又5得><
放左學..我地即走..= =因為..榮o係學校等小洳嘛∼而溱又係等緊∼
1放學..打電話俾溱..
之後..傾傾下..有架車..
入面果個司機..好似同我.小洳有仇咁>﹏<"
將個',玻璃樽'擲出黎..
咁岩..我同小洳分開左小小..小洳係前..我係後..
佢o係我地之間果個中間位..擲個樽出
又叫我牙嫂啦!!!!激4= =
上到課室..
溱.鴨.小康子 係到..
之後....同佢地講..頭先伯裘發生果單野..
溱好嬲=.=..問我有冇俾icq佢...
之後....俾人嬲左我>﹏<"..!!!!!
小洳都有牙...
但系..榮只係冇奈...冇嬲=.=..
之後..溱5理我..
我咪諗住同佢講野lo.
結果佢5理我..
之後..我有d 5開心..同悶= =
所以趴左o係張枱到>﹏<”
之後..坐左o係矮仔賢張枱上面..
唉=.=..原來我諗緊今日maths堂教過d咩..
結果..溱行左過黎..
傾左1陣..冇嬲lu**卡卡..**

Stephy - 盡興
曾給我精彩過 學會慶幸得到過
辛酸痛楚 怎會離棄我 也算不上甚麼
曾給某君拋棄 學會悔恨不應記
首首愛歌 總要留到尾 就當一紀念碑
*當天快樂就留做記認 他朝失去也能真的看清
當天馬路樹旁在約定 怎可保證 快清醒
懊悔曾任性 願各位傾聽 吐出苦水可更高興
往日曾路過 就算灰心過 難忘記 在今天也盡興*
誰都有這身世 未會去問這問題
分手也抵 不介意獻世 懶去反轉常規
誰嗟歎這麼晚 未會責難怕麻煩
不想再揀 任緣份拆散 我要衝破難關
Repeat*
今天慶幸從前做記認 今天失去也能把它看輕
雖知往日從來是怨命 當天反應 煞風景
懊悔曾任性 就算可適應 吐出苦水可更高興
往日曾做錯 現已經知錯 願忘記 在今天也盡興
|